|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۴:۴۹
نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات:
کد خبر: ۷۷۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵
متاسفانه یکی از مسائلی که در مبحث انتخابات بروز می کند و یک دلخوری و دغدغه دارد این است که برخی از مسیر تقوا عدول می کنند و بی تقوایی را پیشه می کنند
 صدا پای انتخابات به گوش می رسد و به طبع رقابتی که مدت هاست از راه رسیده، امروز بر دامنه آن افزوده می شود و داوطلبین تلاش خواهند کرد که خود بر صندلی سبز بهارستان تکیه زنند صندلی که گفته می شود برای هر کدام 30 داوطلب وجود دارد. 

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات در رابطه با استقبالی که از انتخابات مجلس در رو ثبت نام شد گفت:  پیام بارزی که در این انتخابات وجود دارد و امروز شنیده می شود حضور جمعی و خرد جمعی است که تبلور آن را در تعداد کاندیداها می بینیم.

جواد هروی در گفت و گو با شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید اظهار داشت:  من به عنوان یک نماینده کنونی نه تنها از این موضوع ناراحت نیستم بلکه بسیار خوشحال هستم و استقبال می کنم که گزینه های مختلف و چرخش نخبگان همه مطرح شوند و این نشان مردم سالاری است و باید به فرخندگی گرفت.

نماینده مردم قاینات در پاسخ به این سوال که افزایش رقابت ها موجب خواهد شد برخی بی اخلاقی ها هم رنگ بگیرد، گفت : متاسفانه یکی از مسائلی که در مبحث انتخابات بروز می کند و یک دلخوری و دغدغه دارد این است که برخی از مسیر تقوا عدول می کنند و  بی تقوایی را پیشه می کنند.

وی با اشاره به اینکه برخی رویکرد تخریب را پیش رو قرار داده اند بیان کرد :  چه اشکالی دارد به جای تخریب شفاف سازی باشد یعنی دیدگاه ها و نگرش های خود را مطرح کنند و از این منظر وارد گود انتخابات شوند؛ اما با کمال تاسف مشاهده می شود برخی با رویکرد تخریب به دنبال رسیدن به اهداف خود هستند و این گونه برخوردها صلاح به نظر نمی رسد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین