|
|
امروز: سه‌شنبه ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۱
کد خبر: ۷۶۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳
با شناختی که نسبت به مردم و جامعه دارم باید بگویم مردم به این وعده های تو خالی اعتنا نمی کنند، چرا که امروز مهمترین خواسته آنها داشتن یک کشور پیشرفته با اقتصادی رو به رشد است و نمی توان با وعده های دون شان مانند وعده پالتو و کاپشن و ... نظر مردم را تغییر داد.
 ثبت نام برای انتخابات مجلس شورای اسلامی به پایان رسید اما مسئله ای که باقی مانده است نوع رقابت هایی است که صورت می گیرد چرا که این نگرانی وجود دارد هرچه رقابت نزدیک تر باشد متوسل شدن به ابزارهایی مانند رانت ها و یا تخریب ها بیشتر خواهد شد. 

نماینده مردم خوی در این رابطه  گفت : رقابت را در این دوره از انتخابات بیشتر و پر شورتر می بینم و تعداد ثبت نام ها و افرادی که پا در میدان گذاشته اند گواه بر این موضوع است.

موید حسینی صدر در گفت و گو با شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید بیان کرد : مردم در طول این سالها هر روز گرایششان به سمت نخبه گرایی و علم گرایی بیشتر شده است و از شعارهای دور از واقعیتی که برخی مطرح می کنند فاصله گرفته اند.

وی با تاکید بر اینکه هنوز برخی مردم و خواسته های آنها را نشناخته اند اظهار داشت : متاسفانه امروز مشاهده می شود برخی از کاندیداها در خانه هایی که جلسه می گذارند بلافاصله اسم همه را یادداشت می کنند و وعده پالتو برای خانم ها و کاپشن برای آقایان را مطرح می کنند،  غافل از آنکه این گونه وعده ها بی احترامی به درک و فهم مردم است.

وی افزود:  برخی برای آنکه خود را مطرح کنند به جای ارائه برنامه ای روشن دست به رفتارهای سوال برانگیز می زنند برای مثال مشاهده شده است در مدارس 5 هزار کیف از طریق کمیته امداد توزیع کرده اند که در داخل تمام کیف ها نام توزیع کننده نوشته شده است ؛ از سوی دیگر شبکه های اجتماعی مانند تلگرام نیز عاملی در دست این گونه افراد شده است تا رقابت سالم را به ورطه بی اخلاقی بکشانند و از طریق شایعه سازی ها و تخریب ها سعی می کنند اهداف خود را عملیاتی کنند. 

حسینی صدر در توضیح رفتارهای تبلیغاتی و وعده های غیرعملی  عنوان کرد: برخی  مطرح می کنند که برای همه شغل فراهم می کنیم و تنها کافی است که اسامی را یادداشت کنید و به ما تحویل دهید تا بعد از انتخابات برای شما شغل و درآمد ایجاد کنیم و در حالی دم از این وعده ها می زنند که هیچ توجهی به ساختارها و ... ندارند ؛ حتی مشاهده شده است که چک هایی فاقد امضا به مبلغ 5 میلیون تومان  برای هر 100 رای به تاریخ 8 اسفند نوشته و به دست افراد داده شده است.

نماینده مردم خوی در پاسخ به این سوال که چقدر این رفتارها می تواند موثر باشد بیان کرد: با شناختی که نسبت به مردم و جامعه دارم باید بگویم  مردم به این وعده های تو خالی اعتنا نمی کنند، چرا که امروز مهمترین خواسته آنها داشتن یک کشور پیشرفته با اقتصادی رو به رشد است و نمی توان با وعده های دون شان مانند وعده پالتو و کاپشن و ... نظر مردم را تغییر داد.

وی خاطر نشان کرد: به هر صورت ما امیدواریم مجلس آینده مجلسی به مراتب علمی تر و تخصصی تر تشکیل شود و با رویکردی که مردم از خود نشان داده اند  این مهم قطعا به سرانجام خواهد رسید؛ متاسفانه امروز مشکلاتی دامن کشور را گرفته است که بخشی از آن به دلیل تحریم ها بوده و برخی به دلیل سیاست های اقتصادی که این امید وجود دارد با رفع تحریم و مدیریت صحیح  بر پایه اقتصاد مقاومتی برای جوانانی که امروز از معضل بیکاری رنج می برند کاری کرد و این رکودی که فعلا وجود دارد از بین برود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین