|
|
امروز: يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۳
کد خبر: ۷۶۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵
رئیس هیات رسیدگی به تخلفات اداری دولت ادامه داد: آقای روحانی همانطور که در دو دوره قبل مجلس خبرگان نیز حضور داشته برای انتخابات مجلس پنجم نیز ثبت نام کرده است و از آن جهت که ایشان رئیس جمهور نیز هستند می تواند بسیار مثمر ثمر باشد.
 ثبت نام برای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری چند روزی است به پایان رسیده است و در یک اتفاق نادر 801 نفر برای این انتخابات ثبت نام کرده اند که می توان یکی از مهمترین دلایل افزایش تعداد ثبت نام کنندگان برای خبرگان را در میزان اهمیت این دوره جستجو کرد. 

حجت الاسلام محمد اشرفی اصفهانی در گفت و گو با شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید بیان کرد: خبرگان رهبری همواره از اهمیت بسزایی برخوردار بوده است، اما به نظر می رسد به لحاظ شراط حساس کشور و با توجه به بالا رفتن سن اعضای کنونی مجلس خبرگان رهبری، این دوره کمی ویژه تر شده است. 

رئیس هیات رسیدگی به تخلفات اداری دولت ادامه داد: آقای روحانی همانطور که در دو دوره قبل مجلس خبرگان نیز حضور داشته برای انتخابات مجلس پنجم نیز ثبت نام کرده است و از  آن جهت که ایشان رئیس جمهور نیز هستند می تواند بسیار مثمر ثمر باشد. 

وی تاکید کرد : به طور کلی حضور آقای روحانی،هاشمی رفسنجانی و سید حسن خمینی از یاران و افراد نزدیک به امام (ره) و از یاران او محسوب می شوند از نقاط قوت است و نباید فراموش کرد این افراد افرادی هستند که انقلاب را درک کرده اند و در دوران جنگ و مبارزه  حضوری فعال داشته اند؛  لذا نسبت به افرادی  که به چنین درکی نرسیده اند اولویت دارند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین