|
|
امروز: پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۷۶۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵
عاليجناب که سال 88 اولا تشخيص نداد 40 ميليون رأي برآمده از نظام 300 هزار شهيد جمهوري اسلامي، بسي بلندتر از جناح‌پرستي است، و ثانيا تشخيص نداد که 24 از 13 بزرگ‌تر است، مي‌خواهد برود خبرگان که براي ملت ما رهبر مشخص کند؟! اجتهاد پيشکش! به بعضي‌ها بايد علامت کوچک‌تر بزرگ‌تر ياد داد!

« طاغوت طاغوت است » عنوان يادداشت روز روزنامه وطن امروز به قلم حسين قدياني است که مي‌توانيد آن را در ادامه بخوانيد:

سال 1388. يوم‌الله نهم دي. راهپيمايي حکومتي. دفاع تمام قد يک ملت از 40 ميليون رأي خود البته با يک پانوشت ضروري که 24 از 13 بزرگ‌تر است! سوال: چرا هنوز از 88 مي‌نويسيم؟ جواب: چون هنوز از 57 مي‌نويسيم! سوال: چرا هنوز خود را با 9 دي مي‌شناسانيم؟ جواب: چون هنوز خود را با 22 بهمن مي‌شناسانيم! سوال: چرا معتقديم 9 دي جرياني است برگشت‌ناپذير و ممتد؟ جواب: چون با گذشت نزديک 40 سال از انقلاب اسلامي، هنوز خود را انقلابي مي‌دانيم و هرگز بر اين باور نيستيم انقلاب تمام شده! سوال: اصلا چرا 9 دي حادث شد؟ جواب: چون هر چه بگذرد، انقلابي‌تر از بهمن 57 از انقلاب اسلامي دفاع مي‌کنيم!

سوال: چيست نسبت ما با خامنه‌اي؟ جواب: همان نسبت ما با خميني! سوال: ملت ايران دقيقا چه کاره انقلاب اسلامي است؟ جواب: دقيقا صاحب انقلاب! و سر همين، تقلب را مشخصا تهمتي بزرگ به خود مي‌داند! در پرتو 9 دي، دفاع از حق‌الناس، حداقلي نيست! و اينگونه نيست که بتواني به يک انتخابات باشکوه 40 ميليوني لگد بيندازي و بعد قسر دربروي! در پرتو 9 دي، آنچه محلي از اعراب ندارد، تعارف است! اگر خميني، طاغوت شاه را بخشيد، خامنه‌اي هم طاغوت فتنه را خواهد بخشيد! عاليجناب که سال 88 اولا تشخيص نداد 40 ميليون رأي برآمده از نظام 300 هزار شهيد جمهوري اسلامي، بسي بلندتر از جناح‌پرستي است، و ثانيا تشخيص نداد که 24 از 13 بزرگ‌تر است، مي‌خواهد برود خبرگان که براي ملت ما رهبر مشخص کند؟! اجتهاد پيشکش! به بعضي‌ها بايد علامت کوچک‌تر بزرگ‌تر ياد داد! طاغوتيان متقلب، از يوم‌الله 9 دي بدشان مي‌آيد! اشکالي ندارد!

طاغوتيان شاه هم از يوم‌الله 22 بهمن بدشان مي‌آيد! ما هر وقت از 22 بهمن ننوشتيم، از 9 دي هم نخواهيم نوشت! ما اما همچنان از آن چهارشنبه خدايي خواهيم نوشت، چرا که دليلي براي پشيماني از اين کار سراغ نداريم! سال 88، اگر اصحاب فتنه را به خبط تقلب و خيانت آشوب مي‌شناسند، خطابه ما همان شعائر سرداده شده در ميدان انقلاب است! از چه چيزي بايد نادم باشيم؟! و چرا بايد از 9 دي ننويسيم؟! در کمال وقاحت مي‌گويند: «از 9 دي ننويسيد بلکه شکاف ترميم شود»! در کمال شجاعت جواب مي‌دهيم: «از دروغ بزرگ تقلب عذرخواهي عملي کنيد، بلکه شکاف‌تان با ملت ترميم شود!»

پاسداشت 9دي يعني ممنوع‌التصويري فتنه! تلمذ در مکتب 9 دي بود که باعث شد نامزدهاي 92 در مواجهه با نامزد چند دهم درصدي، از در تبريک زودهنگام وارد شوند! 9 دي نبود، علامت کوچک‌تر بزرگ‌تر، اصلا 7/0 درصد را اختلاف حساب نمي‌کرد! نان 9 دي را، از همه بيشتر دولت اعتدال خورده است! آنوقت ديدار با اصحاب متقلب؟! آن‌وقت نمک‌خوري و نمکدان‌شکني؟! فتنه در سال 88 گرا به تحريم کدخدا داد، ليکن دست قدرت خدا از آستين ملت ايران، حماسه بي‌نظير نهم دي را آفريد. تلاش براي بزک کردن اصحاب فتنه، بارزترين مصداق کاسبي با تحريم است.

فتنه در سال 88 قصد شکاف ميان ملت را داشت، ليکن 9 دي را تنها و تنها يک ملت آفريد! از حق‌الناس، يکي مثل عاليجناب، با لگدپراندن به صندوق رأي دفاع مي‌کند، يکي هم مثل ملت با يوم‌الله 9 دي. يوم‌الله 9 دي، فقط تجديد ميثاق با ولايت نيست؛ در امتداد آن، تجديد ميثاق با مردمسالاري هم هست. سوال: چرا خامنه‌اي پاي جمهور ايستاد؟ جواب: چون خميني پاي انقلاب ايستاد! سوال: چرا 9 دي حادث شد؟ جواب: چون 22 بهمن حادث شد! اگر بنا بود رأي فقط رأي اشراف باشد، اگر بنا بود انتخابات، همانطور برگزار شود که باب ميل آمريکا باشد، اگر بنا بود قلدري باشد و من و منيت و رئيس‌جمهور، هر آنکه من به او رأي داده‌ام، و اگر بنا بود، قانون وجه‌المصالحه خان و خاندان باشد، رژيم شاه سرنگون نمي‌شد! 88 خواستند از مظاهر انقلاب، عليه انقلاب استفاده کنند و از انقلاب اسلامي، کاريکاتور بکشند اما آنچه دست آخر کپي برابر اصل 22 بهمن شد، يوم‌الله 9 دي بود. يوم‌الله 9 دي به رأي ايراني اعتبار مضاعف بخشيد. يوم‌الله 9 دي نشان داد ملت ايران، نه آن ملتي است که امروز رأي خود را درون صندوق بيندازد و برود خانه تا 4 سال بعد!
يوم‌الله 9 دي ثابت کرد ملت ايران هميشه در صحنه است؛ چه روز انتخابات با رأي، چه روز امتحانات با جان! بعضي‌ها ملت ايران را فقط 4 سال يک بار مي‌خواهند! بعضي‌ها ملت ايران را 4 سال يک بار هم نمي‌خواهند؛ فقط آن زماني مي‌خواهند که يا به ايشان رأي بدهند يا به گزينه مد نظر! چنين جماعتي، با چنين منيتي، با چنين نگاه به ملتي، مي‌خواهند رهبر هم براي ما مشخص کنند! نه پس! شوراي نگهبان بايد تاييد کند صلاحيت ايشان را! تا رهبري داشته باشيم که به جاي ايستادگي پاي 40 ميليون رأي، ببيند کدخدا چه مي‌گويد؟! و احيانا رأي اوباما چيست؟!

اگر عاليجناب در فتنه به درجه اجتهاد رسيده، نشان به نشان يوم‌الله 9 دي، ملت ما، نه تنها مستعد بصيرت که بالاتر «مجتهد بصيرت» است! يوم‌الله 9 دي حماسه‌اي بود که نشان داد قطار جمهوري اسلامي هرگز از ريل انقلاب اسلامي خارج نمي‌شود! اگر اصحاب فتنه قصد داشتند با کاريکاتور کشيدن از انقلاب اسلامي به جنگ انقلاب اسلامي بروند، داعش هم قصد دارد با کاريکاتور کشيدن از اسلام به جنگ اسلام برود. اصحاب فتنه فقط «اخوک عبدالله» نيستند؛ برادران ابوبکرالبغدادي هم هستند! و بايد هم لوگوي روزنامه خود را با پرچم تکفيري‌ها ست کنند، اسد را بزنند، چشم بر نسل‌کشي شيعيان ببندند، کاري به کار اسرائيل نداشته باشند، «نه غزه، نه لبنان» شعارشان باشد، خط را از کدخدا بگيرند و آمريکاي مصر بر تحريم و مصمم بر دشمني را در جايگاه دوست بنشانند! بنابراين حق آن است که اصحاب فتنه در انتخاب رهبر داعش نقش ايفا کنند، نه ولي‌امر مسلمين جهان! خبرگان تقلب و دوز و کلک کجا، خبرگان رهبري کجا؟! خبرگان تقلب کجا، خبرگان بصيرت کجا؟! خبرگان اسلام اوبامايي کجا، خبرگان اسلام اربعيني کجا؟! کشورهاي همسايه را نگاه کنيد! اول دچار فتنه شدند، بعد به فتنه داعش دچار شدند!

باورم هست رهبري مدبرانه و حکيمانه حضرت آقا نبود، فتنه اين گستاخي را داشت که به داعش هم گراي آشوب دهد. آمريکا در تقابل با کشورهاي اسلامي، هم از سلاح تحريم استفاده مي‌کند، هم از اسلحه داعش. يوم‌الله 9 دي نبود، فتنه آنقدر پر و بال مي‌گرفت که ما مجبور بوديم علاوه بر الله‌اکبر فتنه‌گران، متحمل الله‌اکبر تروريست‌ها هم باشيم! الله‌اکبرهاي دروغي! الله‌اکبرهاي تقلبي! زنده باد اما آن الله‌اکبر که ملت ما در يوم‌الله 9 دي سرداد. زنده باد آن شيربچه بسيجي که سال 88 سينه خود را برابر فتنه عليه جمهوري اسلامي سپر کرد و اين ساليان برابر فتنه عليه اسلام. ديروز در داخل، شهيد دفاع از حريم حق‌الناس، حريم صندوق آرا، حريم انتخابات، امروز در خارج، شهيد دفاع از حرم. حال، 7 دهم درصدي‌هاي صددرصد بدهکار به يوم‌الله 9 دي، به کدام عيادت بايد بروند؟! تو وقتي با «عيادت باطله» اندک احترامي براي رأي ايراني قائل نيستي، آن شعار انتخاباتي مبني بر افزايش اعتبار پاسپورت ايراني، به تحريم جديد پرزيدنت مؤدب و باهوش منتهي مي‌شود! هر چه کدخدا جاي باطلي نشسته، خدا جاي حقي نشسته! يوم‌الله 9 دي توافق يک ملت بود با خدا! از زمين تا آسمان تفاوت داشت با توافق يک دولت با کدخدا! حق با آقاي روحاني است! ديگر احدي نبايد برجام را نقد کند! چرا که برجام توسط کدخداي محترم، نقض شد! تمام!



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین