|
|
امروز: يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۰۹
کد خبر: ۷۶۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور به همراه استاندار خراسان رضوی و برخی مسئولان استانی از روند اجرایی طرح توسعه ی خط یک قطار شهری مشهد بازدید کرد.
محمد باقر نوبخت در حاشیه این بازدید با اشاره به وجود بارگاه منور رضوی و جایگاه ملی و فرا ملی مشهد، اظهار داشت: با عنایت به تردد سالانه تعداد قابل توجهی از زائران داخلی و خارجی به این کلانشهر مذهبی، توجه به تامین زیر ساخت های حمل و نقل از جمله مواردی است که با جدیت از سوی دولت تدبیر و امید پیگیری شده است.

وی با بیان این که شاهد این ادعا این است که امروز که دو سال از نخستین سفر دولت به مشهد می‌گذرد شاهد اجرا و بهره برداری بیش از 16 کیلومتر از خطوط قطار شهری هستیم؛ افزود: به منظور رسیدگی به امورات خراسان رضوی و به ویژه مشهد مقدس سفرهای متعددی به این استان صورت گرفته است.
 
 رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور توسعه حمل و نقل ریلی درون شهری مشهد را مرهون همکاری موثر دولت، استانداری خراسان رضوی و شهرداری مشهد، دانست.

معاون رئیس جمهور خاطرنشان کرد: در برنامه ی ششم توسعه نیز ، حمل و نقل شهری و به ویژه ریلی مورد توجه قرار گرفته است .

نوبخت به پیگیری های ویژه‌ استاندار خراسان رضوی برای جذب اعتبارات در حوزه ی حمل و نقل ریلی و اختصاص سهم مشهد در این حوزه از سرجمع اعتبارات بودجه ی 95 به صورت ویژه، اشاره و تصریح کرد:  توافقاتی با شهردار مشهد جهت تکمیل برخی طرح ها و پروژه ها نیز صورت گرفته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور بیان کرد: در قراردادهای دوجانبه میان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و شهرداری مشهد نقطه نظرات شهردار مورد توجه قرار می‌گیرد.

شایان ذکر است؛ حضور در نماز جمعه ی اهل سنت و حسینیه ی شیعیان خواف و  بهره برداری از پست 132.400کیلو وات این شهرستان از جمله برنامه های سفر نوبخت به خراسان رضوی است.

گفتنی است؛ معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مشاور استاندار در امور اقتصادی و سرمایه گذاری و همچنین رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضو ی، معاون رئیس جمهور را در سفر به شهرستان خواف همراهی می کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین