کد خبر: ۷۶۳۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱
مربی آرژانتینی تیم‌ملی والیبال ایران معتقد است: برای کسب سهمیه المپیک 2016 نیاز داریم به سختی بجنگیم.
 خوان سیچلو دستیار آرژانتینی لوزانا، در حاشیه رقابت‌های لیگ برتر والیبال در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: از خوش‌آمدگویی شما تشکر می کنم ما برای یک آرزو به ایران آمدیم و این آرزو رسیدن به المپیک است امیدوارم با تلاش محقق شود.

وی ادامه داد: تمام بازیکنان لیگ را رصد می‌کنیم فیلم مسابقات را پیش از این آنالیزور تیم‌ملی برای من می‌فرستاد از این‌جا به بعد خودمان مسابقات لیگ را ارزیابی می‌کنیم.

سیچلو با بیان این مطلب که برای رسیدن به المپیک نیاز داریم تمام تیم‌های آسیایی را شکست دهیم افزود: اگر همه‌چیز به خوبی پیش برود می‌توانیم به المپیک برسیم.

مربی تیم ملی والیبال ایران در پاسخ به این سؤال که آیا بازیکنان جدیدی را به تیم‌ملی دعوت خواهد کرد گفت: نظر نهایی درباره انتخاب بازیکنان را سرمربی تیم خواهد داد با این حال ما تمام بازیکنان را مدنظر داریم.

سیچلو در رابطه با تفاوت‌های لوزانو و ولاسکو خاطر نشان کرد: لوزانو تیم‌های بزرگی را در رده ملی هدایت کرده است و ولاسکو هم سرمربی سرشناس تیم ملی ایتالیا بود. فکر می‌کند کار کردن با هر دو مربی برای من که از آنها جوان‌تر هستم تجربه بزرگی است. در یک دوره به همراه تیم ملی والیبال ایران انتخابی المپیک را تجربه کردم که متأسفانه ناکام بودیم دراین دوره بسیار امیدوارم که همراه با لوزانو سهمیه المپیک را کسب کنیم

وی ادامه داد: لوزانو در انتخاب دستیارانش آزادی عمل دارد من اگر بتوانم به او کمک خواهم کرد اما درنهایت تصمیم گیرنده خود او است.

سیچلو در پاسخ به این سؤال که چرا مربی‌گری درایران را به سرمربی‌گری در قطر ترجیح داده است گفت: ترجیح دادم با تیمی کار کنم که فرصت حضور در المپیک راداشته باشم و هیچکس چنین پیشنهادی را رد نمی‌کند.

مربی تیم ملی والیبال ایران در پایان گفت: والیبال ایران واقعا شگفت‌انگیز است بازیکنان خوب، مربیان خوب و تماشاگرانی که عاشق والیبال هستند از نکات مثبت والیبال ایران است امیدوارم حضور در المپیک به افتخارات تیم میل ایران افزوده شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین