|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۷۶۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۷
معاون اول رئیس جمهوری در این سفر یک روزه به کیش از جزیره هندورابی ، امکانات گردشگری و برخی از تجهیزات در دست احداث این جزیره از جمله اسکله و باند فرودگاه بازدید کرد.
معاون اول رئیس جمهوری شامگاه سه شنبه پس ازشرکت در هفدهمین همایش و نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریا نوردی و بازدید از چند طرح در جزیره هندورابی و کیش ، این منطقه را به مقصد تهران ترک کرد .

اسحاق جهانگیری که امروز سه شنبه و در سفری یک روزه و به منظور شرکت در هفدهمین همایش و نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی و هفتمین نمایشگاه دریایی دو سالانه دریایی و بازدید از چند طرح عمرانی و توسعه ای در کیش و هندورابی به این جزیره سفر کرده بود کیش را به مقصد تهران ترک کرد.

بندر تجاری جزیره کیش، پروژه ساخت و احداث پایانه ترمینال بندرگاه تجاری کیش با ظرفیت یک میلیون و 100 هزار مسافر در سال ،تصفیه خانه ده هزار متر مکعبی فاضلاب شمال جزیره کیش در زمینی به مساحت 50 هزار متر مربع احداث انبار کانتینری، موج شکن شرقی، نیروگاه تولید برق و آب در جنوب جزیره، لایروبی و احداث دایک پیرامونی بندر تجاری کیش و پایانه جدید بین المللی فرودگاه این جزیره از جمله طرح هایی بود که جهانگیری از آنها بازدید کرد.

معاون اول رئیس جمهوری در این سفر یک روزه به کیش از جزیره هندورابی ، امکانات گردشگری و برخی از تجهیزات در دست احداث این جزیره از جمله اسکله و باند فرودگاه بازدید کرد.
وی در بخش دیگری از برنامه های امروز خود در نشست نقش مناطق آزد در اقتصاد مقاومتی حضور یافت و سخنانی ایراد کرد .

این نشست با حضور محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت ، معدن و تجارت، مسعود سلطانی فر رئیس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ، اکبر ترکان دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی، سورنا ستاری معاون علمی فناوری رئیس جمهوری ، معصومه ابتکاررئیس سازمان حفاظت از محیط زیست ،مدیران هفت منطقه ازاد ، معاونان شورای عالی مناطق آزاد و جمعی از مدیران و مسئولان منطقه برگزار شد .

وی همچنین از ناوشکن جماران در بندرگاه کیش نیز دیدن کرد.

هفدهمین همایش و نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریا نوردی و هفتمین نمایشگاه دریایی دو سالانه کیش به میزبانی جزیره کیش تا چهارم دی ماه جاری در جزیره کیش برپاست .

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین