|
|
امروز: شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۶
کد خبر: ۷۶۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳
رئیس فدراسیون والیبال ایران از عقد قرارداد با رائول لوزانو تا پایان المپیک 2016 خبر داد.
نشست خبری محمدرضا داورزنی و رائول لوزانو، پیش از عقد قراداد با این مربی، صبح امروز در آکادمی ملی المپیک ایران برگزار شد. داورزنی در ابتدای این نشست با اشاره به وضعیت حساس کنونی تیم ملی والیبال ایران پیش از آغاز انتخابی المپیک گفت: ما در این مقطع احتیاج داشتیم، تصمیمی بگیریم که ریسک بزرگی باشد.

وی ادامه داد: توقعات از فدراسیون والیبال بالا رفته و ما علاوه بر بررسی علل شکست‌مان در جام ‌جهانی باید بهترین تصمیم را بگیریم. به این ترتیب بین مربیان مختلف دنیا تحقیق کردیم و لوزانو را به دلیل کارنامه‌ خوبی که داشت، گزینه مناسبی تشخیص دادیم.

رئیس فدراسیون والیبال ایران با تاکید بر اینکه نباید انتخابی المپیک را از دست بدهیم، ادامه داد: از آنجا که لوزانو با باشگاه خود (رادوم لهستان) قرارداد داشت و نسبت به این تیم متعهد بود، نتوانستیم با وی قرارداد کامل ببندیم و قرارداد ما با کادر فنی جدید تیم ملی تا پایان المپیک 2016 است.

داورزنی با بیان این‌که لوزانو و دستیارش سیچلو از مدت‌ها پیش تیم ملی والیبال ایران را واکاوی می‌کردند، افزود: آن‌ها شناخت کافی از تیم ایران دارند و اگر با کادرفنی جدید به نتایج مطلوب‌مان برسیم، برای عقد قراداد تا المپیک 2020 با این کادر تامل خواهیم کرد. البته آن زمان باید با لوزانو قرارداد کاملی ببنیدم و او باید کاملاً در تیم ملی حضور داشته باشد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین