|
|
امروز: يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۵۷
کد خبر: ۷۶۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹
حضور آقای روحانی در خبرگان رهبری بسیار لازم بود ایشان از افرادی هستند که دوران انقلاب از جوانها بوده و امروز از سیاستمداران باتجربه است و بر این اساس باید این افراد در صحنه حضور داشته باشند تا بتوانند این امانت را صحیح و سالم به دست نسل بعد بسپارند.
امروز آخرین مهلت ثبت نام  برای خبرگان رهبری است و این درحالی است که تاکنون اشخاص اثرگذار و صاحب نامی پا در میدان رقابت گذاشته اند که در این میان به جرات می توان گفت یکی از شخصیت های تاثیر گذار که وارد این عرصه شده است حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان است.

در راستای اهمیت خبرگان حجت الاسلام مسعود ادیب به شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید گفت: اهمیت این دوره آنقدر زیاد هست که هر چه از آن بگوییم باز هم کم گفته ایم.

وی ادامه می دهد : اهمیت این دوره از خبرگان به  این دلیل است که نسل اول انقلاب و یارن امام(ره) غالبا در سنینی هستند که متاسفانه به لحاظ جسمی شاید در شرایط مساعدی نباشند؛ انشالله خداوند طول عمر با عزت به آنها بدهد،  اما متاسفانه چند نفر از آنها در همین دوره از دست داده ایم از جمله آقای مهدوی کنی و همچنین آقای خزعلی و ... بنابراین  به نظر می رسد این جابجایی نسلی در حال رخ دادن است و بسیار اهمیت دارد، مجلسی که بالاترین مقام کشور را تعیین می کنند چگونه باشند و چگونه تعیین شود.

وی افزود : در رابطه با حضور و مشارکت فعال در انتخابات  همه بر  لزوم آن واقف هستند اما واقعیت آن است که به نظر می رسد ثبت نام ها بر اساس یک احتیاط انجام می شود و شاید به موضوع تائید صاحیت ها و سابقه آن باز گردد اما به هر حال امیدواریم که از هر جناح و تفکری نمایندگانی وجود داشته باشد و لذا یک خبرگان قوی که حامی نظام و رهبری باشند شکل گیرد .

ادیب با اشاره به ثبت نام رئیس جمهور در این انتخابات نیز  گفت :  حضور آقای روحانی در خبرگان رهبری بسیار لازم بود ایشان از افرادی هستند که دوران انقلاب از جوانها بوده  و امروز از سیاستمداران باتجربه است و بر این اساس باید این افراد در صحنه حضور داشته باشند تا بتوانند این امانت را صحیح و سالم به دست نسل بعد بسپارند.

وی در پایان گفت : از آنجایی که دکتر روحانی هم دارای پایگاه اجتماعی است و هم نماینده مردم و محبوب آنها محسوب می شود ، حضور وی در مجلس خبرگان می تواند بسیار حائز اهمیت باشد و اساسا افرادی که در تراز و ردیف ایشان هستند باید وارد میدان شده و در این عرصه نقشی فعال داشته باشند تا در سایه این شخصیت ها بتوانیم شاهد شکل گیری مجلسی توانمند باشیم.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین