|
|
امروز: شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۱
کد خبر: ۷۶۰۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۳
بنابراین تحقق این هدف به سال های زیادی نیاز است و در این راه شهادت ترجیحا از پیروزی پیشی می گیرد.
سمیر القنطار مجاهد مقاومت و سردار آزادانه اسیران در وصیتنامه خود خطاب به « برادران مقاومت و جناب سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله» آورده است: پیروزی بر دشمن صهیونیستی ، بزرگترین انتقام خون شهدا و مهمتر از آن همه خون های بر زمین ریخته شده مظلومان است.

سمیر القنطار با بیان این که «و امروز خداوند به این شهادت که خواسته بودم آن را بپذیرد، مرا مفتخر ساخت»، تاکید کرده است: من می روم و اما اطمینان دارم که این مسیر جهاد هرگز متوقف نمی شود، عقب نشینی نمی کند و جهت قطب نمای آن از فلسطین دور نمی شود.




در بخشی دیگر از این وصیت نامه تاکید شده است: خداوند این مقاومت را با رهبرانی که همواره به ما اعتماد به نفس می دهند و ایمان ما را به پیروزی تقویت می کنند، عزت بخشید و این رهبری از زمان نهضت اسلامی معاصر حضرت امام روح الله الموسوی الخمینی (قدس سره الشریف) شروع شده و اکنون وارث ایشان در حمل پرچم حق ولی امر مسلمانان حضرت آیت الله خامنه ای ( دام ظله الشریف) و رهبر ما در مقاومت اسلامی جناب سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله است.

** متن کامل وصیت نامه شهید القنطار

متن وصیت نامه سمیر القنطار که 30 سال از عمرش را در زندان های رژیم صهیونیستی به اسارت به سر برد و سرانجام به دست همین رژیم اشغالگر در شهر جرمانا در ریف دمشق پایتخت سوریه به افتخار شهادت نایل آمد، به شرح زیر است:
« أُذن للذین یقاتلون بأنهم ظلموا وأن الله علی نصرهم لقدیر» صدق الله العلی العظیم
از هنگامی که مبارزه و جهاد برای رفع ظلم از فلسطین و ملت آن و دور کردن ظلم و مرگ از اهل و ملت خودم در لبنان برگزیدم، یقین داشتم این راهی را که با اطمینان و اعتماد کامل انتخاب کرده ام، پایان آن پیروزی و یا شهادت است.
پیروزی کامل و نابود کردن این رژیِم صهیونیستی به قربانی های بیشتری از آنچه تاکنون تقدیم شده است، دارد.

بنابراین تحقق این هدف به سال های زیادی نیاز است و در این راه شهادت ترجیحا از پیروزی پیشی می گیرد.

من به همه مومنان آزادی فلسطین را وعده داده ام وگفته ام که از فلسطین به لبنان باز نمی گردم مگر این که باردیگر به فلسطین بازگردم و من همواره بر تکمیل کردن راهم اصرار دارم و آن راه جهاد و قربانی شدن است و بهترین شکل آن هم مبارزه مسلحانه و با تفنگ است.

خداوند عز و جل بر من عزت گذاشت و مرا یکی از مردان مقاومت اسلامی قرار داد و در جمع برادرانی قرار داد که مبارزه ونبرد سرسختانه را برگزیدند و سازش و عقب نشینی را نپذیرفتند.
و امروز خداوند به این شهادت که خواسته بودم آن را بپذیرد، مرا مفتخر ساخت.
من می روم و اما اطمینان دارم که این مسیر جهاد هرگز متوقف نمی شود، عقب نشینی نمی کند و جهت قطب نمای آن از فلسطین دور نمی شود.

خداوند این مقاومت را با رهبرانی که همواره به ما اعتماد به نفس می دهند و ایمان ما را به پیروزی تقویت می کنند، عزت بخشید و این رهبری از زمان نهضت اسلامی معاصر حضرت روح الله الموسوی الخمینی (قدس سره الشریف) شروع شده و اکنون وارث ایشان در حمل پرچم حق ولی امر مسلمانان حضرت آیت الله خامنه ای ( دام ظله الشریف) و رهبر ما در مقاومت اسلامی جناب سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله است.

از اعماق قلبم از سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله برای اهتمام و توجه به من از لحظه اول آزادی از اسارت تا لحظه شهادتم و از او برای وعده صادقش که به فضل خداوند و به فضل او از اسارت آزاد شدم، تشکر می کنم.

از خداوند عز و جل می خواهم که او را برای این امت و این مقاومت اسلامی قهرمان حفظ کند و طول عمر دهد برای این که در این زمان احدی قادر نیست جای ایشان و حضور، حکمت و شجاعت جناب سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله را بگیرد.

از خداوند می خواهم که بتوانم به عهدم وفا کنم و وعده من به شهدا، به ملت فلسطین و اهل مقاومت در لبنان که نماد کرامت ، عزت ، پایداری و شرافت هستند، وعده صادق باشد.
به همه محبان مقاومت می گویم که شهادت من و شهادت هر کدام از برادران در این خط به دست دشمن صهیونیستی یک محرک دیگر در این مسیر برای پیشروی و حرکت به جلو خواهد بود.
دشمن صهیونیستی در توهم به سر می برد که با کشتن ما مقاومت را به یک نبرد و رویارویی می کشاند که او زمان و مکانش را انتخاب می کند و همین جا به همه محبان مقاومت تاکید می کنم که انتقام خون ما از طریق تمسک به این مسیر و از طریق توسعه و گسترش قدرت بازدارندگی است که مقاومت در اختیار دارد.

انتقام خون ما از طریق ادامه بالابردن آمادگی ها است که پیروزی بر دشمن صهیونیستی را در هر نبرد و رویارویی آینده ، تضمین می کند.

پیروزی بر دشمن صهیونیستی ، بزرگترین انتقام خون شهدا و مهمتر از آن همه خون های بر زمین ریخته شده مظلومان است.

رهبری مقاومت و در راس آن جناب سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله به خوبی و با دقت تمام می داند چه وقت و چگونه باید به جنایات دشمن پاسخ داد و مسئولانه دوری گزیدن از توطئه کشیده شدن به نبردی که دشمن زمان و مکان آن را تعیین کند، درک می کند.
احدی نباید در جدی بودن مقاومت به این که خون های نیروهای مقاومت عزیز و ارزشمند است، شک کند.

پاسخ و انتقام فوری تنها زمانی خواهد بود که یک موفقیت دیگر برای مقاومت رقم بخورد و آن را از نبردی که دشمن اشغالگر زمان و مکان آن را مشخص می سازد، دور می کند.
خون همه ما مساوی است و رهبری ما حکیم است و این را تجربه های گذشته ثابت کرده است.
ما همواره می گوییم ، « لبیک یا نصرالله»و چشم های ما به افق دوخته شده است به تحقق هدف بزرگتر و آن یاری خداوند برای پیروزی بر دشمن ظالم است.
شما را به خداوند می سپارم.
السلام علیکم و رحمة الله وبرکاته
بردار شما سمیر القنطار
29/3/2015 مصادف با 5 فروردین

1394
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین