|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۶
کد خبر: ۷۶۰۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶
اعضای تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل تیم تراکتورسازی در بازی جام حذفی وارد شهر تبریز شدند.
بازیکنان تیم فوتبال استقلال بعد از آخرین تمرین امروز خود راهی شهر تبریز شدند تا در بازی مقابل تیم تراکتورسازی در جام حذفی به میدان بروند در حال حاضر اعضای تیم فوتبال استقلال در تبریز به سر می‌برند و با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته آبی‌پوشان در هتل گسترش شهر تبریز مستقر خواهند شد. دیدار دو تیم استقلال و تراکتورسازی فردا ساعت 14:30 برگزار می‌شود.

** مجیدی سرپرست آبی‌پوشان
با توجه به بیماری پورحیدری از همین رو مسئولان باشگاه استقلال طی حکمی فرزاد مجیدی را تا سه بازی آینده به عنوان سرپرست تیم انتخاب کردند تا از این رو آبی‌پوشان مشکلی برای بازی‌های خود نداشته باشند.

** پورحیدری فردا به بخش منتقل شد
منصور پورحیدری سرپرست آبی‌پوشان که چهارشنبه هفته گذشته به دلیل بالارفتن قند خون در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان ایران مهر بستری شد با دستور پزشکان این بیمارستان  به فردا بخش منتقل شد و قرار است وی با انجام آزمایشات لازم و در صورت تایید پزشکان و البته روند بهبودی کامل تا سه روز دیگر از بیمارستان مرخص شود.

** 4 غایب آبی‌پوش
میثم مجیدی، یعقوب کریمی، بهنام برزاری و مجید حسینی بازیکنانی هستند که در بازی مقابل تیم تراکتورسازی در جام حذفی آبی‌پوشان را به تبریز همراهی کردند و غایبان تیم به حساب می‌آیند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین