|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۹
کد خبر: ۷۵۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴
فرماندار تهران گفت: هیچ تیمی برای ثبت نام از نمایندگان داوطلب شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی به مجلس اعزام نشده است.
عیسی فرهادی فرماندار تهران در پایان دومین روز از ثبت نام داوطلبان کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی گفت: تا این لحظه ۲۳۰ نفر داوطلب کاندیداتوری شدند که در این بین ۱۸ نفر خانم هستند.

وی با اشاره به مدرک تحصیلی داوطلبانی که ثبت نام شان پایان یافته است، افزود: در بین ثبت نام کنندگان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۶ نفر دارای مدرک دکترا، ۸۸ نفر فوق لیسانس، ۳ نفر لیسانس و یک نفر فوق دیپلم هستند.

فرماندار تهران همچنین با اشاره به ثبت نام داوطلبان کاندیداتوری مجلس خبرگان رهبری در روز چهارم عنوان کرد: ۴۴ نفر در استان تهران برای انتخابات خبرگان رهبری ثبت نام کردند که ثبت نام آنها تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه ادامه دارد.

فرهادی ابراز امیدواری کرد که در روزهای آتی گزارش تکمیلی از روند ثبت نامه به اطلاع مردم برساند.

وی با رد برخی اخبار مبنی بر اعزام تیمی به مجلس شورای اسلامی برای ثبت نام از نمایندگان داوطلب برای کاندیداتوری عنوان کرد: فقط ثبت نام در وزارت کشور و فرمانداری حوزه های انتخابیه انجام می شود، افراد یا در فرمانداری یا در وزارت کشور و یا در مرکز حوزه های انتخابیه ثبت نام کنند.

وی با اشاره به اینکه امکان انتقال وجود دارد خاطرنشان کرد: به طور مثال اگر کسی در فرمانداری تهران ثبت نام کرد امکان انتقال آن به حوزه انتخابیه شهر یا استان دیگر وجود دارد.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین