|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۳
کد خبر: ۷۵۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸
وزیر نیرو در مراسم امضای چند تفاهمنامه همکاری در پژوهشگاه نیرو گفت: 609 دشت کشور در حال نابودی و حرکت تدریجی به سوی مرگ است .
«حمید چیت چیان» امروز (یکشنبه) در این مراسم تاکید کرد راه نجات دشت های کشور، «انجام کارهای علمی و تحقیقاتی و پایش مستمر است».
افزود: شرکت های آب منطقه ای مکلفند برای هر دشت یک دانشگاه معین داشته باشند و از توان علمی، تحقیقاتی و پژوهشی آنها استفاده کنند؛ همچنین حوضه های آبریز کشور نیز هر یک نیازمند یک دانشگاه معین است.
چیت چیان هدف از این اقدام را ارتباط مستقیم و همیشگی استادان و دانشجویان با فعالان عرصه آب دانست و آن را موجب ارتقای علم و فناوری خواند.
به مناسبت هفته پژوهش با هدف اجرای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب برای توسعه علمی کشور و توجه به بهره برداری همه جانبه از ظرفیت دانشگاه ها و مرکزهای پژوهشی در توسعه صنعت، تفاهم نامه همکاری بین وزارت نیرو و وزرات علوم و تحقیقات و فناوری امضا شد.
همچنین وزارت نیرو، بنیاد ملی نخبگان و معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری با هدف فراهم کردن زمینه همکاری هدفمند دانشجویان و دانش آموختگان برتر مقطع دکترا زیرپوشش بنیاد ملی نخبگان در موسسه های آموزشی و پژوهشی وزارت نیرو تفاهمنامه ای امضا کردند.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین