|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۸
کد خبر: ۷۵۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲
سرپرست باشگاه استقلال با حضور در تمرین این تیم به هر یک از بازیکنان یک سکه به عنوان پاداش اهدا کرد.
تمرین ظهر روز یکشنبه استقلال در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی برگزار شد. بهرام افشارزاده به همراه پندار توفیقی در تمرین امروز حاضر شده و با اهدای سکه به هر کدام از بازیکنان ضمن تشکر به خاطر پیروزی مقابل صبای قم برای بازیکنان در دیدار مقابل تراکتورسازی که روز سه‌شنبه در تبریز برگزار خواهد شد، آرزوی موفقیت کردند.

* بازیکنان استقلال با توجه به اینکه پزشک معالج پورحیدری از وضعیت جسمی او اظهار رضایت کرده خوشحال بودند و آرزو می‌کردند هر چه زودتر منصور پورحیدری در تمرینات استقلال حضور پیدا کند.

* سیروس دین‌محمدی به دلیل سرماخوردگی و یعقوب کریمی به دلیل مصدومیت غایبان تمرین امروز بودند.

* میثم مجیدی که چند روزی به علت مصدومیت در تمرین حاضر نبود، امروز به طور انفرادی و زیر نظر پزشک تیم به دویدن دور زمین اکتفا نمود.

* سرمربی استقلال قبل از شروع تمرین با بازیکنان صحبت کرد و ضمن آرزوی سلامتی برای پورحیدری از بازیکنان خواست که روز سه‌شنبه در مقابل تراکتورسازی یک بازی جوانمردانه و تماشاگرپسند توأم با پیروزی را انجام دهند.

* پس از صحبت‌های مظلومی، بازیکنان به گرم کردن مشغول شدند و سپس زیر نظر کادر فنی به مرور کارهای تاکتیکی برای دیدار مقابل تراکتورسازی پرداختند.

* در پایان تمرین نیز بازیکنان به زدن ضربات پنالتی پرداخته که امید ابراهیمی، آرش برهانی و روزبه چشمی بهتر از سایر بازیکنان پنالتی‌های خود را به گل تبدیل کردند.

* استقلالی‌ها فردا قبل از رفتن به فرودگاه از ساعت ۱۰ صبح یک تمرین سبک را در کمپ زنده‌یاد حجازی انجام خواهند داد و در ساعت ۱۲:۳۰ تهران را به مقصد تبریز ترک خواهند کرد.

* آبی‌پوشان پس از دیدار مقابل تراکتورسازی، ساعت ۲۳ سه‌شنبه شب به تهران بازخواهند گشت.

* تیم فوتبال استقلال تهران روز سه‌شنبه و از ساعت ۱۴:۳۰ از مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی کشور در ورزشگاه یادگار امام (ره) به مصاف تراکتورسازی تبریز خواهد رفت.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین