|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۷۵۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۵
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روز شنبه گفت نیروهای مسلح این کشور از همه توانایی های خود در سوریه استفاده نکرده اند و ممکن است در صورت لزوم از «ابزارهای نظامی بیشتری» در این کشور استفاده کنند.
خبرگزاری های روسیه به نقل از پوتین در یک سخنرانی اعلام کردند :«ما شاهدیم که خلبانان و ماموران اطلاعاتی ما چه هماهنگی خوبی در تلاش های خود با انواع نیروها از قبیل نیروی زمینی ، دریایی و هوانوردی دارند و چگونه از جدیدترین سلاح ها استفاده می کنند.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید،ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روز شنبه گفت نیروهای مسلح این کشور از همه توانایی های خود در سوریه استفاده نکرده اند و ممکن است در صورت لزوم از «ابزارهای نظامی بیشتری» در این کشور استفاده کنند.

 به نقل از رویترز، خبرگزاری های روسیه به نقل از پوتین در یک سخنرانی اعلام کردند :«ما شاهدیم که خلبانان و ماموران اطلاعاتی ما چه هماهنگی خوبی در تلاش های خود با انواع نیروها از قبیل نیروی زمینی ، دریایی و هوانوردی دارند و چگونه از جدیدترین سلاح ها استفاده می کنند.»

رئیس جمهور روسیه در سخنرانی خود همچنین گفت :«من می خواهم تاکید کنم که اینها به هیچ وجه کل توانایی های ما نیستند. ما ابزارهای نظامی بیشتری داریم و در صورت لزوم از آنها استفاده خواهیم کرد.»



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین