|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۹
کد خبر: ۷۵۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰
پرسپولیس هر نیم فصل لیگ پانزدهم فوتبال آمار خیره‌کننده‌ای را به ثبت رساند. سرخ‌پوشان تهاجمی‌ترین تیم تاریخ لیگ برتر
سرخپوشان پایتخت از ابتدای حضورشان در لیگ برتر 868 بازی کردند که 1301 گل به ثمر رساندند. بر این اساس پرسپولیس تهاجمی‌ترین و گل‌زن‌ترین تیم تاریخ لیگ برتر شد.

سرخپوشان در 15 بازی 21 گل زدند که میانگین گل‌زنی یک و نیم در هر بازی را به نام خود ثبت کردند که این آمار بالاترین رکورد گل‌زنی در تاریخ لیگ است.

همچنین تیم فوتبال پرسپولیس با گل‌زنی مقابل  راه‌آهن به رکورد 23 بازی متوالی با گل زده در لیگ برتر رسید. سرخپوشان پایتخت در همه 15 بازی نیم‌فصل اول گل زدند و تنها تیمی هستند که این رکورد گل‌زنی را دارند.

روند گل‌زنی پرسپولیسی‌ها در لیگ برتر از هفته بیست و سوم فصل قبل و مقابل نفت مسجد سلیمان آغاز شد. با احتساب 8 بازی فصل قبل و 15 بازی این فصل، سرخ‌پوشان در 23 بازی متوالی گل زدند و رکورد قبلی خود دراین زمینه را که 21 بازی بود شکستند.

پرسپولیس در دو فصل 74 و 75 لیگ آزادگان در 21 بازی متوالی گل زده بود.

** رکورد فوق‌العاده طارمی در پرسپولیس

مهدی طارمی مهاجم سرخ‌پوشان پایتخت در این فصل 9 گل در لیگ برتر و 2 گل در جام حذفی زده و با 11 گل بهترین گل‌زن سرخ‌پوشان در فصل جاری است.

وی 8 گل نیز فصل گذشته به ثمر رسانده که در مجموع 19 گل تا‌کنون و در یک و نیم فصل برای پرسپولیس به ثمر رسانده است.

طارمی با ادامه این روند می‌تواند تا پایان فصل در جمع 20 گل‌زن برتر تاریخ پرسپولیس قرار بگیرد که رکورد فوق‌العاده‌ای برای این بازیکن با دو فصل حضور در پرسپولیس خواهد بود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین