|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۷۵۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳
به نقل از دیلی اکسپرس، این عضو سابق داعش می گوید سرکردگان داعش در حال طراحی حملاتی شبیه حملات تروریستی پاریس در شهرهای دیگر کشورهای اروپا هستند.
داعش برای حملات تروریستی هماهنگ در شهرهای اروپا آماده می شود.

یکی از عناصر سابق گروه تروریستی داعش که به تازگی از این گروه جدا شده و به اروپا فرار کرده است، فاش کرد داعش درصدد انجام چندین حمله تروریستی هماهنگ در شهرهای اروپاست.

 به نقل از  دیلی اکسپرس، این عضو سابق داعش می گوید سرکردگان داعش در حال طراحی حملاتی شبیه حملات تروریستی پاریس در شهرهای دیگر کشورهای اروپا هستند.

مغز متفکر تبلیغات داعش افزود: همه این حملات تروریستی «به یکباره» اتفاق خواهند افتاد.

داعش تهدید کرد حمام خون در راه است

وی مدعی است داعش در صدد است در خیابان های شهر‌های اروپا حمام خون راه اندازد. مسئولان انگلیسی از آن بیم دارند که داعش در پوشش موج اخیر پناهجویان ورودی به اروپا، عناصر خود را به آنجا فرستاده باشد.

توطئه این حملات را یکی از اعضای سابق داعش که هری اس. معرفی شده،  مدعی شد از چنگ داعش فرار کرده است و در حال حاضر در آلمان تحت بازجویی قرار دارد.

این جوان 27 ساله نخستین بار ماه اردیبهشت گذشته در یکی از ویدئوهای تبلیغاتی داعش در شهر پالمیرای سوریه مشاهده شده بود.

این جوان به افسران اطلاعاتی آلمان گفته است که سرکردگان ارشد داعش از او و دیگر عناصر خود پرسیده بودند آیا حاضرند در کشور خودشان به جهاد ادامه دهند. سپس جزییات طرح حملات تروریستی سراسری در اروپا را تشریح کرده است.


وی گفت: «قصد آنها یک حمله هماهنگ در همه جای اروپاست. تنها چیزی که شما نیاز دارید یک چاقوی بزرگ است تا به خیابان بروید و هر کافری را که مقابل خود می بینید به قتل برسانید.»

این جهادی سابق داعش سه ماه در نقاط مختلف سوریه شاهد اعدام ‌‌ها و سرزدن مردم بوده است ولی شدت این سبعیت به حدی بود که او فرار را بر قرار ترجیح می دهد. هری اس. اعتراف کرده است که او مسئولیت چند اعدام گروهی را به عهده داشته است و هر هفته جلسات آموزش های ایدئولوژیک را در رقه می گذرانده است.

در تصاویر ویدئویی که ماه اردیبهشت گذشته منتشر شد، هری اس. در کنار چند عضو آلمانی زبان داعش پرچم این گروه را در دست داشت و از طرفداران داعش در سراسر جهان می خواست که «کافران» را بکشند. در پایان این تصاویر ویدئویی هم، عناصر داعش دو زندانی خود را تیرباران کردند.

هری اس. متهم به عضویت در گروه تروریستی داعش است و در صورت اثبات جرم، احتمالا به حبس طولانی محکوم خواهد شد.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین