|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۷۵۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۷
داور برای نیمه اول این دیدار 2 دقیقه زمان اضافه در نظر گرفت که در وقت‌های اضافی هم اتفاق خاصی رخ نداد و سرخپوشان نیمه اول را با برتری دو - صفر به پایان رساندند.
استقلال خوزستان باپیروزی بر ذوب‌آهن قهرمان نیم فصل لیگ برتر شد وپرسپولیس باشکست راه آهن به جمع صدرنشینان پیوست.

تیم استقلال خوزستان با گل دقیقه 77 مهدی زبیدی توانست برابر ذوب آهن اصفهان به برتری دست یابد تا به صدر جدول لیگ برتر برسد و در پایان هفته پانزدهم لیگ برتر قهرمانی خود را در نیم فصل پانزدهمین دوره لیگ برتر 95- 94 تثبیت کند.با این نتیجه استقلال خوزستان با 32 امتیاز درصدر قرارگرفت، استقلال تهران با 30 امتیاز در مکان دوم جای دارد و ذوب آهن با این باخت 26 امتیازی و در مکان سوم باقی ماند.

صعود چند پله ای پرسپولیس

دیدار تیم‌های پرسپولیس و راه آهن ازهفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه شهدای شهرقدس با ۲ گل طارمی به سود پرسپولیس پایان یافت.

دیدار رفت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و راه آهن از هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 14:30 در ورزشگاه شهدای شهر قدس با قضاوت شاهین حاج بابایی آغاز شد.

در بازی امروز سوشا مکانی، محسن بنگر، لوکا ماریچ، رامین رضائیان، محمد انصاری، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه، محسن مسلمان و مهدی طارمی را به عنوان یازده نفر ترکیب اصلی مقابل راه آهن به میدان آمدند.

در دقایق ابتدایی بازی، بازیکنان راه آهن دو موقعیت گلزنی به دست آوردند که هر دو موقعیت آنها با هوشیاری مدافعان و دروازه بان سرخپوشان دفع شد.

در دقیقه 8 راه آهن صاحب یک ضربه کاشته شد که توپ پس از برخورد به مدافعان دفع شد.

در دقیقه 14 فرشاد احمدزاده بازیکن تیم پرسپولیس به علت اعتراض به داور بازی کارت زرد دریافت کرد.

در دقیقه 19 شوت محکم احمد نورالهی از پشت محوطه جریمه می رفت درون دروازه راه آهن قرار گیرد که مدافع زردپوشان توپ را راهی کرنر کرد.

سه دقیقه بعد طارمی می توانست پاس زیبای نورالهی را وارد دروازه راه آهن کند اما ضریه مهاجم سرخپوشان از کنار دروازه به بیرن رفت.

در دقیقه 24 سرانجام قفل دروازه راه آهن را باز کرد. ضربه بغل پای مهاجم پرسپولیس از زیر دستان ننزیچ-دروازه بان راه آهن اولین گل بازی را برای سرخپوشان رقم زد.

طارمی با این گل بار دیگر در کنار بیت سعید- مهاجم استقلال خوزستان در صدر جدول گلزنان قرار گرفت.

هادی نوروزی در دقیقه 24 همراه با گل شادی سرخپوشان مورد تشویق قرار گرفت.

مهدی طارمی هم گل خود را به کودکان سرطانی، هادی نوروزی و هواداران تقدیم کرد.

در دقیقه 31 محسن بنگر به علت خطا روی میلاد محمدی از داور کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 39؛ داور چسبیده به خط محوطه جریمه راه آهن برای سرخپوشان اعلام خطا کرد؛ ضربه خطا را محسن مسلمان به طرف دروازه راه آهن روانه کرد که در میانه راه مدافعان زردپوش با ضربه سر توپ را دور کردند.

دقیقه 42 ؛ توپ گیری و حرکت بسیار زیبای مهدی طارمی و همکاری او با نورالهی و عالیشاه دومین گل سرخپوشان را رقم زد؛ زننده این گل هم مانند گل اول مهدی طارمی بود.

داور برای نیمه اول این دیدار 2 دقیقه زمان اضافه در نظر گرفت که در وقت‌های اضافی هم اتفاق خاصی رخ نداد و سرخپوشان نیمه اول را با برتری دو - صفر به پایان رساندند.

 اما در نیمه دوم این بازی در دقیقه 48 ، شوت محکم عالیشاه با پای چپ را ننزیچ با کف دست از طاق دروازه به کرنر فرستاد.

دقیقه 58 ، در حالی که ننزیچ خروج ناموفقی داشت طارمی روی خط محوطه به توپ رسید اما پاس به عقب او را عالیشاه با ضربه‌ای کم قدرت به اوت زد.

اما در دقیقه 63 این دیدار  شوت از راه دور احمدزاده با فاصله زیادی به بیرون رفت.

یک دقیقه بعد یعنی دقیقه 64 بعد از کرنر نوراللهی، طارمی روی زمین افتاد و معقتد بود باید برایشان پنالتی گرفته شود.

در دقیقه 69 ، عالیشاه از سمت راست محوطه جریمه فرار کرد تا پاس طارمی را دریافت کند اما در حالی که قصد داشت پاسخ طارمی را بدهد ولی ضربه کم قدرت او را ننزیچ در میانه راه قطع کرد.

در دقیقه 70بالاخره  سوشا مکانی در این بازی دیده شد؛ شوت بغل پا منوچهری را دروازه‌بان پرسپولیس به راحتی در آغوش گرفت.

در دقیقه 72 ضربه سر علی‌عسگر با فاصله کمی به اوت رفت.

در دقیقه 75 ،  سانتر مسلمان را رضائیان با ضربه سر راهی اوت کرد.

در دقیقه 81 ، شوت ابطحی از فاصله 25 متری از کنار دروازه مکانی راه اوت گرفت.

در دقیقه 85 ،  پاس عالی طارمی را عالیشاه در موقعیت خوبی دریافت کرد و در حالی که می‌توانست پرسپولیس را به گل سوم برساند همانند فرصت‌سوزی‌های قبلیش از دست داد و به اوت زد.

تساوی ملوانان برابر سیاه جامگان در انزلی

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی برابر سیاه جامگان مشهد به تساوی بدون گل رسید.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در هفته پانزدهم لیگ برتر کشور جام خلیج فارس عصرامروز درحضور 700 تماشاگر ورزشگاه تختی این شهر و در زیر بارش باران برابر سیاه جامگان مشهد به تساوی صفر- صفر رسید و 17 امتیازی شد.

در این بازی که قضاوت آن را امیر سعید فر با کمک های حسن یوسفی و مهدی شفیعی برعهده داشت، رضا شربتی از تیم سیاه جامگان مشهد دردقیقه 64 با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد.

همچنین مصطفی احمدی در دقیقه 43 و سعید مهدی پور در دقیقه 45 از تیم سیاه جامگان مشهد کارت زرد گرفتند.

فولاد خوزستان از شکست گریخت

دیدار تیم‌های گسترش فولاد و فولاد به تساوی یک بر یک رسید.درچارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال، گسترش فولاد میزبان فولاد خوزستان بود که تیم خوزستانی در دقایق آخر از شکست گریخت. تک گل گسترش را سعید دقیقی در دقیقه 70 به ثمر رساند اما حسین ابراهیمی در دقیقه 94 گلزنی کرد تا تیمش بازنده زمین را ترک نکند.

سپاهان مقابل پدیده متوقف شد

تیم فوتبال سپاهان در هفته پانزدهم رقابتهای لیگ برتر با نتیجه تساوی یک بر یک مقابل پدیده به کار خود پایان داد.برای سپاهان در پایان نیمه نخست مهدی شریفی گلزنی کرد اما در فاصله چهار دقیقه تا پایان بازی، معین عباسیان بازی را به تساوی کشید.گسترش فولاد در تبریز با گل دقیقه 70 سعید دقیقی مقابل تیم پایین جدولی فولاد پیش بود اما در دقیقه 94 توسط حسین ابراهیمی دروازه اش گشوده شد.

در 3 بازی دیروز استقلال با یک گل صبای قم را شکست داد تراکتورسازی با 2 گل استقلال اهواز را مغلوب کرد و سایپا نیز با یک گل برابر نفت تهران تن به شکست داد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین