|
|
امروز: شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۱:۲۰
کد خبر: ۷۵۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۱
مسعود نعمت چکانی عصر جمعه افزود:هرگز قصد درگیری با باباجان زاده را نداشتم اما این درگیری از سوی وی آغاز شد.
کشتی گیر وزن 130 کیلوگرم تیم دوکوهه اندیمشک که با رشید باباجان زاده قهرمان المپیک تیم بیمه رازی تهران درگیر شد، گفت: مقصر اصلی این درگیری من نبودم ولی از همه مردم ایران عذر خواهی می کنم.

مسعود نعمت چکانی عصر جمعه  افزود:هرگز قصد درگیری با باباجان زاده را نداشتم اما این درگیری از سوی وی آغاز شد.

وی اظهار داشت:ما برای صعود به فینال باید این بازی را از تیم بیمه رازی می بردیم و فشار عصبی روی هر دوی ما وجود داشت.

کشتی گیر تیم دوکوهه اندیمشک گفت:باباجان زاده ابتدا با حرکت غیر ورزشی به سوی من حمله ور شد و باعث شد، نتوانم رفتار خود را کنترل کنم.

نعمت چکانی تصریح کرد:البته باباجان زاده از ورزشکاران خوش اخلاق ایران است اما حساسیت بازی به گونه ای بود که کنترل از دست هر دوی ما خارج شد.

وی افزود:از همه ملت ایران معذرت خواهی می کنم و امیدواریم کمیته انضباطی کشتی کشور از این حرکت ناشایست بگذرد.

در مبارزه وزن 130 کیلوگرم بین بشیر باباجانزاده از بیمه رازی و مسعود نعمت چکانی از اندیمشک در حالی که باباجان زاده 1 بر صفر پیش بود، نعمت چکانی زمانی که برای اجرای فن تعادلش را از دست داد و به زمین افتاد، باباجانزاده نیز خود را روی او انداخت که با واکنش نعمت چکانی مواجه شد و این امر درگیری لفظی شدیدی را بین این دو کشتی گیر ایجاد کرد.

باباجانزاده و نعمت چکانی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون کشتی ایران از حضور در ادامه رقابت ها باز ماندند و تا اطلاع ثانوی حق حضور در هیچ رقابتی نخواهند داشت.

در پایان دومین دوره رقابت های کشتی فرنگی باشگاه های جهان که به میزبانی منطقه آزاد اروند و در سالن خلیج فارس خرمشهر برگزار شد تیم بیمه رازی تهران عنوان قهرمانی را کسب کرد.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین