|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۶
کد خبر: ۷۵۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۶
پس از اینکه علت توقف پخش تیزر های تلویزیونی "حکایت عاشقی" حضور بهرام رادان و دیگر بازیگر این اثر عنوان شد، مدیر برنامه های بازیگر "بارکد" این مسئله را رد کرد.
اکران اولین اثر سینمایی احمد رمضان زاده از 25 آذرماه بدون سرگروه آغاز شده است، در این بین تبلیغات تلویزیونی این اثر سینمایی با حرف و حدیث های همراه شده است.

احمد رمضان زاده در یکی از گفتگو های خود با خبرگزاری ها اعلام کرد که ممیزی ها برای حضور 2 بازیگر مرد این اثر یعنی بهرام رادن که توئیت جنجالی اش در  باب حمایت از ازدواج همجنسگرایان یکی از علت های توقیف های "حکایت عاشقی"  عنوان شده است.

همچنین قطب الدین صادقی بازیگر سریال "معمای شاه"  دیگر بازیگر سرشناس و نامی این اثر سینمایی یکی دیگر از دلایل توقیف این اثر به شمار می آید. البته چند بار تیزرهای تلویزیونی با حضور رادان و صادقی پخش شده و پس از آن در رابطه با توقف انعکاس تیزر این فیلم تصمیم گیر ی شده است و سریعا از پخش ان جلوگیری   شده است.

اما در رابطه با ممنوع التصویر شدن بهرام رادان با مدیر برنامه های وی در رابطه با این مسئله به خبرنگار خبرگزاری برنا،اعلام کرد: اصلا چنین چیزی مطرح نیست، لذا در چند روز گذشته از بهرام رادان برای حضور در یکی از برنامه های در شب یلدا دعوت به عمل آمده بود که وی به خاطر ایفا نقش در "بارکد" به کارگردانی مصطفی کیاییی جواب رد به این پیشنهاد داد.

وی در ادامه اضافه کرد: اما این نکته را هم باید اعلام کنم که بهرام رادان اصلا در هیچ برنامه تبلیغاتی و تلویزیونی حضور پیدا نکرده است، پس قضیه ممنوع التصویر بودن ایشان به خودی خودمنتفی می شود.

بازل در رابطه با جلوگیری از پخش تیزرهای "حکایت عاشقی" در صداوسیما، گفت: تصور می کنم موضوع این اثر که به مردم و دختران کرد می پردازد، منجر به این اتفاق شده است. احمد رمضان زاده باید علت جلوگیری از پخش تیزر را در نکته دیگر جستجو کند.

منبع: برنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین