کد خبر: ۷۵۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹
نیمه نخست دیدار تیم‌های راه‌آهن و پرسپولیس از هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر با برتری دو بر صفر به نفع سرخپوشان پایان یافت.
 دیدار رفت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و راه آهن از هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 14:30 در ورزشگاه شهدای شهر قدس با قضاوت شاهین حاج بابایی آغاز شد.
در بازی امروز سوشا مکانی، محسن بنگر، لوکا ماریچ، رامین رضائیان، محمد انصاری، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه، محسن مسلمان و مهدی طارمی به عنوان 11 نفر ترکیب اصلی مقابل راه آهن به میدان آمدند.

در دقایق ابتدایی بازی، بازیکنان راه آهن دو موقعیت گلزنی به دست آوردند که هر دو موقعیت آنها با هوشیاری مدافعان و دروازه بان سرخپوشان دفع شد.

در دقیقه 8 راه آهن صاحب یک ضربه کاشته شد که توپ پس از برخورد به مدافعان دفع شد.

در دقیقه 14 فرشاد احمدزاده بازیکن تیم پرسپولیس به علت اعتراض به داور بازی کارت زرد دریافت کرد.

در دقیقه 19 شوت محکم احمد نورالهی از پشت محوطه جریمه می رفت درون دروازه راه آهن قرار گیرد که مدافع زردپوشان توپ را راهی کرنر کرد.

سه دقیقه بعد طارمی می توانست پاس زیبای نورالهی را وارد دروازه راه آهن کند اما ضربه مهاجم سرخپوشان از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 24 سرانجام قفل دروازه راه آهن باز شد؛ ضربه بغل پای مهاجم پرسپولیس از زیر دستان ننزیچ-دروازه بان راه آهن اولین گل بازی را برای سرخپوشان رقم زد.

طارمی با این گل بار دیگر در کنار بیت سعید- مهاجم استقلال خوزستان در صدر جدول گلزنان قرار گرفت.

هادی نوروزی در دقیقه 24 همراه با گل شادی سرخپوشان تشویق شد.

مهدی طارمی هم گل خود را به کودکان سرطانی، هادی نوروزی و هواداران تقدیم کرد.

در دقیقه 31 محسن بنگر به علت خطا بر روی میلاد محمدی از داور کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 39؛ داور چسبیده به خط محوطه جریمه راه آهن برای سرخپوشان اعلام خطا کرد؛ ضربه خطا را محسن مسلمان به طرف دروازه راه آهن روانه کرد که در میانه راه مدافعان زردپوش با ضربه سر توپ را دور کردند.

دقیقه 42 ؛ توپ گیری و حرکت بسیار زیبای مهدی طارمی و همکاری او با نورالهی و عالیشاه دومین گل سرخپوشان را رقم زد؛ زننده این گل هم مانند گل اول مهدی طارمی بود.

داور برای نیمه اول این دیدار 2 دقیقه زمان اضافه در نظر گرفت که در وقت‌های اضافی هم اتفاق خاصی رخ نداد و سرخپوشان نیمه اول را با برتری دو - صفر به پایان رساندند.
 
در نیمه دوم و تا پایان دقیقه 54 همچنان همین نتیجه 2بر 0 به صود پرسپولیس در جریان است.
منبع:صداو سیما
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین