|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۴:۰۰
کد خبر: ۷۵۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴
رئیس سازمان لیگ فوتبال گفت: تیم های بدهکار با کسر امتیاز جریمه می شوند.
مهدی تاج درباره اعتراض مربیان به تعطیلات پی در پی لیگ اظهار داشت: قبول دارم تعداد تعطیلات زیاد است اما این مسئله به دلیل برگزاری مسابقات تیم ملی در روزهای فیفا است. در این روزها تمام لیگ های دنیا تعطیل می شود و فقط مربوط به لیگ برتر ایران نیست.
وی ادامه داد: در آغاز فصل برنامه یک ساله به تمام باشگاه ها داده بودیم و تعطیلات لیگ نیز در این برنامه مشخص بود. برخی باشگاه ها درباره این برنامه هیچ نظری ندادند که این مسئله به این معناست که برنامه را قبول ندارند و هیچ اعتراضی وجود ندارد. البته ما برنامه را برای مدیران ارسال می کنیم نه بازیکنان که اکنون علیه برنامه ریزی سازمان لیگ مصاحبه می کنند.
رئیس سازمان لیگ درباره میزبانی تیم راه آهن از پرسپولیس در ورزشگاه شهدای شهر قدس گفت: تیم ها حق میزبانی دارند. باشگاه راه آهن ورزشگاه شهدای شهر قدس را به عنوان میزبان خود به ما معرفی و شورای تامین استان هم آن را تائید کرده و مشکلی برای میزبانی از هیچ تیمی وجود ندارد.
وی گفت: در حال حاضر بازیکنان زیادی از باشگاه ها طلبکارند و کمیته انضباطی به سازمان لیگ حکم داده است که از محل درآمدهای باشگاه ها در سازمان لیگ، این بدهی ها پرداخت شود. پرداخت این مطالبات حق بازیکنان است و تصمیم گرفته ایم که از تیم های بدهکار امتیاز کم شود.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین