کد خبر: ۷۵۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶
برخی از رسانه‌های افغانستان از اقدام گروه تروریستی داعش در «ننگرهار» در راه اندازی شبکه ای رادیویی با نام «صدای خلافت» خبر می دهند
برخی از رسانه‌ها ی این کشوربیان داشتند که گروه تروریستی داعش در ایالت «ننگرهار» رادیویی را با نام «صدای خلافت» را  فعال کرده است.

اعضای شورای ایالت ننگرهار گفته‌اند این رادیو روی موج ۹۰ اف ام از جای نامعلومی به نشر می‌رسد.

«ناصر کامه وال»، یکی ازاعضای شورای ایالت ننگرهاربیان داشت:  این رادیو در شهر «جلال آباد» و تمام بخش های ننگرهار پخش می‌شود که در آن گروه  داعش ضمن صدور فتوا بر ضد حکومت افغانستان از جوانان این کشور می‌خواهند به آنان بپیوندند.

شهروندان ننگرهار  نیز بیان داشتند که بیش‌تر برنامه های این رادیو تبلیغ برای ایستادن مردم افغانستان در برابر دولت است، این شهروندان خواهان قطع پخش برنامه های این رادیو شدند.

 این در حالی است که رئیس اطلاعات و فرهنگ ننگرهار  از پخش برنامه های این رادیو اظهار بی خبری کرد، اما «عطاءالله خوگیانی»، سخنگوی ایالت ننگرهار گفت تلاش برای ازبین‌بردن این رادیو آغاز شده‌است.

این گفته‌ها در حالی‌ست که «جان کیمبل»، فرمانده نیروهای آمریکایی در افغانستان  به تازگی بیان کرده بود که اعضای خارجی گروه داعش در تلاش برای ساخت پایگاهی در «شهر جلال‌آباد»، مرکز ننگرهار هستند.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین