|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۶
کد خبر: ۷۵۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۳:۰۷
هنوز چند ساعت از اعلام رسمی اخراج ژوزه مورینیو از چلسی نگذشته بود که سیل تمسخر او در شبکه‌های اجتماعی به راه افتاد.
از اتوبوسی که در حال پارک، پنچر شد تا دامن‌گیر شدن آه پزشک چلسی، سوژه شبکه‌های اجتماعی درباره اخراج ژوزه مورینیو شد.

 هنوز چند ساعت از اعلام رسمی اخراج ژوزه مورینیو از چلسی نگذشته بود که سیل تمسخر او در شبکه‌های اجتماعی به راه افتاد.

 گری لینکر، ستاره سابق تیم‌ملی انگلیس و مجری فعلی برنامه محبوب «MATCH OF THE DAY» بلافاصله پس از انتشار خبر اخراج مورینیو در حساب کاربری خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی به طعنه تنها یک کلمه نوشت: اوا کارنیرو!

 کارنیرو، پزشک زن چلسی بود که درگیری مورینیو با او در اولین بازی فصل، منجر به اخراج جنجال برانگیزش و شروع حاشیه‌های چلسی در فصل جاری شد.

پرنس چارلز، پسر ارشد ملکه انگلیس با همان شوخ‌طبعی خاص خود نوشت: دوران دوم مورینیو در چلسی؛ سال اول: خرید اتوبوس، سال دوم: پارک اتوبوس و سال سوم: له کردن بازیکنان زیر اتوبوس!

 تصویر حیرت زده شخصی گمنام در حال صحبت با گوشی تلفن همراه با عبارت«حالت شما پس از شنیدن خبر اخراج مورینیو و جانشین شدن خوآنده راموس» همراه شده  است!

راجرز، سرمربی سابق لیورپول که با شکست از چلسی مورینیو، جام را از دست داد در لباس شوالیه، خوشحال از اخراج آقای خاص به تصویر کشیده شده  و علاوه بر بازگذاری ویدئوهایی که در آن مورینیو به خبر اخراج خود قبل از اتفاق اخیر می‌خندد، در یک فریم، چهره شاد ونگر، کارنیرو و رانیری دیده می‌شود.

تصویر به دست گرفتن صورت لوئیس فن‌خال، سرمربی منچستریونایتد توسط مورینیو پس از یکی از رویارویی اخیر دو مربی با چنین عبارتی از سوی سرمربی اخراج چلسی خطاب به فن‌خال مزین شده است: من که رفتم اما تو اخراج بعدی هستی!


منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین