کد خبر: ۷۵۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵
سایت «منچستر ایونینگ نیوز» گزارش داد در فصلی که دیوید مویس سرمربی یونایتد بود از سکوهای اولدترافورد «هو» بر سر وی می بارید.
نتایج نامطلوب تیم فوتبال منچستریونایتد، سایت انگلیسی را بر آن داشته تا در خصوص وضعیت مربیان چند سال اخیر این باشگاه مقاله ای را منتشر کند که در این میان به نام کارلوس کی‌روش هم اشاره شده است.

منچستریونایتد در ۱۳ روز پیش رو، سه بازی بزرگ در پیش دارد و لوییس فن خال فرصت دارد تا در این سه بازی به کسانی که به وی تردید دارند، پاسخ بگوید.

این سه بازی تا پیش از پایان سال ۲۰۱۵ برگزار خواهد شد و اگر هواداران من یونایتد همین رویه را در خصوص لوییس فن خال در پیش بگیرند شاید دوران این مربی هلندی به پایان برسد.

اما بعضی از هواداران شیاطین سرخ دچار همان اشتباهی می شوند که در مورد دیوید مویس مرتکب شدند.

سایت «منچستر ایونینگ نیوز» گزارش داد در فصلی که دیوید مویس سرمربی یونایتد بود از سکوهای اولدترافورد «هو» بر سر وی می بارید.

در بخش دیگری از این مقاله به اتفاقی اشاره می کند که در فصل 06-2005 و در زمان مربیگری سرآلکس فرگوسن روی داد.

در آن زمان گری نویل و دیگر بازیکنان نزد سرآلکس فرگوسن رفتند و از تمرینات کارلوس کی‌روش گلایه کردند. فرگوسن در آن زمان فکر کرد که این اظهار نظر تحت تاثیر روی کین بوده اما نمی‌توانست اعتراضاتی که در بازی با بلکبرن در ماه سپتامبر از سکوها روانه زمین می شد را نادیده بگیرد.

وی در آن زمان و زمان بازگشت از فرودگاه در پاسخ به هواداران خشمگین گفت: اگر شما بازی ما را دوست ندارید بروید بازی چلسی را تماشا کنید.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین