|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۷۵۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷
از اینکه در یک برنامه اینترنتی از من تعریف کردید بسیار متشکرم. باعث فخر و مباهات بنده است که بانویی با وجنات و تیپ شما از من به عنوان یک فرد کاریزما یاد کند.
من هیچ احساسی به سیاست ندارم. بسیار خنثی هستم. چون سواد آن را ندارم و نمی‌فهمم. وقتی آقای احمدی‌نژاد از یک متر و نیمی من رد شده و به همه ما خوشامد گفتند، ناخودآگاه تحت تاثیر کاریزمای ایشان قرار گرفتم، در همین حال با خنده ایشان خنده‌ای بر لبان من آمد و با ایشان احوالپرسی کردم.

سرکار خانم سحر قریشی

بانوی بازیگره‌ مکرمه‌ مفخره‌ تقریبا محجبه

سلام علیکم

از اینکه در یک برنامه اینترنتی از من تعریف کردید بسیار متشکرم. باعث فخر و مباهات بنده است که بانویی با وجنات و تیپ شما از من به عنوان یک فرد کاریزما یاد کند.

ولی نکته‌ای که وجود دارد این است که حالا من به شما یک لبخندی زدم قرار نیست که شما از این لبخند آسمان ریسمان ببافی. اولا من از چهار متری شما رد شدم. بیخود خودتان را به من نچسبانید. دوما من هرگز یک انسان کاریزما نیستم. آدم باید انصاف داشته باشد. نمی‌شود که شاملو و مصدق کاریزما باشند من هم کاریزما باشم. یه چیزی بگو بگنجه!

برای فهمیدن ضررهایی که من به مملکت زدم نیازی به آشنایی با سیاست و سواد سیاسی نیست. یک گوجه هم نسبت به سیاست خنثی است. نه سواد سیاسی دارد، نه با سیاست آشناست، نه می‌بیند، نه می‌شنود، نه قدرت تحلیل دارد، نه دانشگاه رفته و نه صدای آمریکا را نگاه می‌کند اما وقتی قیمتش یک شبه 10 برابر شد و به کیلویی پنج هزار تومان رسید متوجه فاجعه‌آمیز بودن تصمیمات اقتصادی و سیاسی دولت نهم و دهم شد. حتی شمشادهای وسط اتوبان همت هم که قیمت‌شان 10 برابر نشد، فهمیدند که دولت نهم و دهم چه بر سر این کشور آوردند.

من خیلی وقت بود که منصف نبودم اما وقتی صحبت‌های سرکار را در مورد خودم خواندم، تصمیم گرفتم حق و انصاف را رعایت کنم. از شما هم خواهش می‌کنم منصف باشید.

البته شما حق داری که از من تعریف کنی چون در دوران من بود که بسیاری از هنرمندان خانه‌نشین شدند و جا برای شما باز شد تا بازیگر شوید. آدم باید منصف باشد.

در ضمن آن زمان گذشت که کسی از من تعریف می‌کرد و وام بلاعوض می‌گرفت. زمانی باید اینها را می‌گفتی که من دستم به جایی بند بود. خیلی‌ها از آن وام‌ها گرفتند. یکی از بازیگران معروف خانم هم گرفت. تعداد زیادی از قسط‌هایش هم عقب افتاده. اتفاقا یکی از اتهامات یکی از معاونان من این است که ضامن وام ایشان بوده و الان پایش گیر است. ای کاش سه سال زودتر این حرف‌ها را می‌زدید که می‌توانستم جبران کنم.

موید و منصور باشید

احمدی‌نژادترین محمود دنیا

24 آبان 1294

ساختمان ولنجک

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین