|
|
امروز: يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۷۵۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۳
اینجانب بعنوان یکی از خادمان حرم حسینی بر خود لازم و فرض می دانم نسبت به زائران گرانقدر و یکایک مردم عزیز کشورم و همه پیروان آن امام همام که با زیبایی هر چه تمام تر در این راه گام نهاده و اوج عشق و دلدادگی را به نمایش گذاشتند سر تعظیم و تکریم فرود آورده...
گروه فضای مجازی مشرق - عبدالرضارحمانی فضلی وزیر کشور در آخرین پست اینستاگرام خود نوشت:




بسم الله الرحمن الرحیم
کاروان غمت ای عشق چهل روز که هیچ
تا چهل قرن اگر گریه کند باز کم است

اربعین حسینی یادآور شکوه، عظمت ، سربلندی و آزادگی خاندان پاک اهل بیت عصمت و طهارت و حماسه خون بار سید و سالار شهیدان، امام حسین (ع) و عروج و افلاکی شدن این بندگان شایسته و وارسته الهی است که با فداکاری در راه حق و عدالت از جان شریف خود گذشتند و نهضت حسینی را برای همیشه تاریخ، ماندگار و جاودان کردند.

بشر امروز باید به خود ببالد که صاحب چنین گنجینه های گرانقدری است که بعد از گذشت بیش از چهارده قرن از این واقعه تاریخی ، جوشش و حرارت این عشق همچنان در دل انسان های عاشق شعله ور است که به فرموده پیامبر گرامی اسلام(ص) " حرارتی از کشته شدن حسین علیه السلام در قلب های مؤمنان است که هرگز سرد نخواهد شد".

مردم بزرگوار و امت خداجوی ایران اسلامی با برپایی خیمه عزا و سوگواری بر شهادت حسین بن علی (ع) و 72 تن از خاندان و یاران او در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی صحنه شکوهمندی خلق و برگ زرین دیگری بر تارک تاریخ پرافتخار اسلام و ایران نگاشتند.

اثری که هر برگش با جوهرعشق، ایمان و اعتقاد راسخ به ولایت و امامت نگاشته شد و هر سطرآن تجلی همدلی و باور تمام انسان های آزاده از هر رنگ، نژاد، قوم و قبیله است. به راستی که بیان عارفانه و عالمانه مقام معظم رهبری"مدظله العالی" که فرمودند: " حرکت عظیم مردم ایران و سایر کشورها ی جهان برای حضور در راهپیمایی اربعین جلوه ای از ویژگی های برجسته مکتب اهل بیت است، که در آن هم ایمان و اعتقاد قلبی و باورهای راستین موج می زند و هم عشق و محبت" وصف این شوق و دلدادگی است.

اینجانب بعنوان یکی از خادمان حرم حسینی بر خود لازم و فرض می دانم نسبت به زائران گرانقدر و یکایک مردم عزیز کشورم و همه پیروان آن امام همام که با زیبایی هر چه تمام تر در این راه گام نهاده و اوج عشق و دلدادگی را به نمایش گذاشتند سر تعظیم و تکریم فرود آورده و از اوامر، ارشادات و رهنمود های داهیانه مقام معظم رهبری"مد ظله العالی" ، حمایت های مشفقانه و تاییدات رئیس جمهور محترم و اعضای دولت کمال امتنان را دارم.

همچنین از همه عزیزان دست اندرکار و دستگاه های مسئول که در برگزاری مراسم اربعین حسینی امسال و تدارک آن همکاری، مشارکت و مساعی ارزشمند داشته اند به ویژه دولت عراق و وزرای محترم خارجه و کشور عراق تقدیر و سپاسگزاری نمایم. در پرتو رشحات آن امام همام، طلب سلامت و عافیت برای مردم عزیز تحت توجهات حضرت حق مسئلت دارم.
عبدالرضارحمانی فضلی
وزیر کشور
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین