|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۸
کد خبر: ۷۵۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵
گفته می شود این مصوبه شورای عالی امنیت ملی است که محدودیت موجود را ایجاد کرده است اما آقای روحانی به عنوان رئیس شورای عالی امنیت ملی اعلام کرده اند که این شورا چنین مصوبه ای با این مضمون ندارد حتی اگر هم این مصوبه موجود بود باید آن را اعلام بکنند
گفته می شود رئیس دولت اصلاحات به دلیل مصوبه ای از سوی شورای عالی امنیت ملی ممنوع الچهره و ... می باشد و حتی در این راستا مدیر مسئول روزنامه اطلاعات نیز به دلیل انتشار مصاحبه ای از او تذکر و به دادگاه روحانیت فراخوانده شد.



نماینده مردم تبریز در این راستا به شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید گفت : هیچ مکتوبی وجود ندارد که دلالت بر آن داشته باشد که رئیس دولت اصلاحات ممنوع التصویر، ممنوع البیان، ممنوع الاسم و ... است.

مسعود پزشکیان ادامه داد: این منصفانه نیست که یک فردی که روحانی است و دو دوره رئیس جمهور یک کشور بوده است و فردی اخلاقی است و دنیا برای او احترام قائل است در کشور خودمان حتی برای بیان نام او ممنوعیت وجود دارد  و این یک علامت سوال بزرگی است که در ذهن نمی گنجد.

وی ادامه داد: لازم است اخلاق اسلامی را حفظ کنیم و مشی دینی را پیش رو قرار دهیم بر این اساس ابتدا فرد باید در محکمه ای محکوم شود  سپس برای او ممنوعیت و محدودیت ایجاد کنند.

پزشکیان بیان کرد: گفته می شود این مصوبه شورای عالی امنیت ملی است که محدودیت موجود را ایجاد کرده است اما آقای روحانی به عنوان رئیس شورای عالی امنیت ملی اعلام کرده اند که این شورا چنین مصوبه ای با این مضمون ندارد حتی اگر هم این مصوبه موجود بود باید آن را اعلام بکنند تا همه مردم نسبت به آن اگاهی پیدا کنند.  در واقع اعلام کنند به این دلایل چنین مصوبه ای در مورد این فرد وجود دارد و آن مصوبه را به همه ارائه کنند تا حداقل ذهنیت ها در این رابطه پاک شود و علامت های سوال پاسخ داده شود و از این طریق جای هیچگونه شک و شبهه ای به وجود نیاید.

وزیر بهداشت دولت اصلاحات همچنین اظهار داشت : نباید فراموش کرد که این برخورد نمی تواند چهره خوبی داشته باشد مضاف بر آنکه چنین محدودیت هایی جز افزایش محبوبیت فرد تاثیر و ایجاد عقده در دل برخی دیگر نسبت به این رفتارها تاثیری نمی تواند داشته باشد.

وی در پایان گفت : در طول تاریخ برخوردهای حذفی نتوانسته است روندی پایدار داشته باشد و قطعا آنچه امروز در پیش گرفته شده است نیز نمی تواند استمرار داشته باشد. 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین