|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۶
کد خبر: ۷۴۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶
علی دایی می‌گوید کسانی که در فدراسیون فوتبال حضور دارند ماهیت‌شان را نشان داده‌اند و بازی کردن فرید کریمی به آن ها مربوط نمی شود.
سرمربی تیم فوتبال صبای قم پس از پیروزی تیمش مقابل ملوان انزلی اظهار کرد: امروز بازی خوبی انجام دادیم. در خط دفاعی خوب عمل کردیم و با ثبات بودیم و رفته رفته توانستیم نبض بازی را در اختیار بگیریم و گل پیروزی را هم به ثمر برسانیم.

وی گفت: ملوان فقط یک موقعیت داشت که حامد لک آن را گرفت اما ما چهار-پنج موقعیت خوب گل داشتیم که از آن استفاده نکردیم. هرچند که از بازیکنانم تشکر می‌کنم چرا که در نیمه دوم به خودشان آمدند و بازی خوبی انجام دادند که توانستیم به بالای جدول نزدیک‌تر شویم اما این بازی را فراموش می‌کنیم و به بازی بزرگ روز پنجشنبه خودمان فکر می‌کنیم و برای آن بازی آماده می‌شویم.

دایی درباره ناهماهنگی برخی بازیکنان مثل هاشم بیک‌زاده و اینکه ملوانی‌ها شش بازیکن اصلی خودشان را برای این بازی نداشتند، اظهار داشت: درباره بیک‌زاده باید بگویم که او بعد از یک مصدومیت طولانی برای ما از ابتدا به میدان رفت که این مسئله طبیعی بود و باید به او وقت بدهیم اما درباره شش بازیکن ملوان باید بگویم که در کدام بازی لیگ ملوان از هر شش بازیکنش همزمان استفاده کرده است؟

دایی خاطرنشان کرد: نباید به دنبال مسائل جانبی باشیم چرا که هر تیم 25 بازیکن دارد که می‌تواند از همه آنها استفاده کند. در نیمه دوم ما چند موقعیت گل داشتیم و عملکرد خوبی هم ارائه کردیم و می‌توانستیم با شوت‌هایی که می‌زنیم هم به گل برسیم اما از این مسئله خوشحالم که ما فوتبال خوبی بازی کردیم.

وی افزود: این برای من مهم بود که توانستیم سه امتیاز را بگیریم و باید از همکاران و بازیکنانم تشکر کنم که عملکرد خوبی داشتند. خط دفاع ما منسجم است و بزرگترهای تیم خوب کار می‌کنند. البته باید بگویم که بازیکنانم هرچه دارند در زمین رو می‌کنند و این رفاقت‌ها برای من ارزشمند است و همین مسئله ما را جلو می‌برد و امیدوارم که بتوانیم این روند را ادامه دهیم.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین