|
|
امروز: يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۷۴۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: ما برای کسب یک امتیاز به تبریز نیامده بودیم، اما بازی مساوی تمام شد و من از نتیجه راضی نیستم.
پرویز مظلومی پس از تساوی استقلال مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: به اعتقاد من سرما در شرایط بازی تاثیر گذاشت هر چند ما به آنچه می‌خواستیم دست پیدا کردیم.ما به دنبال سه امتیاز بودیم.

وی افزود: بازی خوبی انجام شد اما نتیجه راضی کننده ای نبود. بازی تمام در اختیار ما بود، به خصوص 20 دقیقه اول بازی. نیمه دوم هم بازی را در اختیار داشتیم اما متاسفانه نتوانستیم به گل برسیم.

وی در مورد خداحافظی محسن قهرمانی خاطرنشان کرد: قهرمانی از داوارن خوب ما بود که سالیان سال برای لیگ ایران زحمت کشید. امروز فوتبال ایران داور بسیار خوبی را از دست داد.

مظلومی افزود: شرایط روحی و روانی بازیکنان ما خوب بود اما بازی آن‌چنان موقعیت خاصی نداشت. در کل از بازیکنان تیمم راضی هستم.

وی در مورد بازی مقابل تراکتورسازی در جام حذفی اظهار داشت: این دومین بازی ما در لیگ برتر بود که نتوانستیم گلزنی کنیم. برای کسب تک امتیاز به تبریز نیامدیم اما شرایط به طوری رقم خورد که دو تیم بازی را بدون گل به پایان رساندند.

سرمربی استقلال گفت: در صدر جدول تک امتیاز به درد ما نمی‌خورد. اما این تیم مربی خوبی دارد و در 3 جلسه تمرین فقط می تواند از لحاظ روحی و روانی روی بازیکنانش کار کند.

سرمربی استقلال تاکید کرد: قبل بازی ما از بازیکنان خواستیم به سمت قلعه‌نویی بروند، اما به مسائلی که بین دو نفر است دخالت نمی‌کنم. در تهران هم که با ملوان بازی داشتیم با قلعه‌نویی مشکلی نداشتیم. فوتبال اختلاف سلیقه دارد اما در کل مشکل خاصی وجود ندارد.
منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین