|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۷۴۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷
مرد میانسالی که به‌دلیل ترس از دعوا قصد داشت از پنجره ساختمان بیرون برود، با پرت شدن از بالای ساختمان جان خود را از دست داد.
ساعت ۲۰ شامگاه روز گذشته خبر مرگ مشکوک مرد میانسالی در منطقه تهرانسر به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد که با اعلام این خبر، تیمی از مأموران کلانتری ۱۵۰ تهرانسر به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

با حضور مأموران به محل و طی بررسی‌های اولیه مشخص شد مرد میانسالی از طبقه سوم ساختمان سقوط کرده و به علت جراحات شدید جان خود را از دست داده است، با توجه به اینکه فوت این مرد مشکوک به نظر می‌رسید، مراتب این حادثه به بازپرس کشیک قتل گزارش شد.

با حضور بازپرس منافی آذز از دادسرای جنایی در محل حادثه با بررسی‌های بیشتر درباره فوت مشکوک این مرد میانسال، تحقیقات از زن میانسالی که در محل وقوع حادثه حضور داشت، آغاز شد و این زن میانسال درباره علت این اتفاق به بازپرس جنایی تهران گفت: من در یک رستوران مشغول به کار هستم و مرد فوت کرده از همکاران من در این رستوران است، ساعتی پیش او به دلیل مشکلات مالی‌اش از من تقاضای وجه نقد کرد و من نیز به او گفتم که می‌توانم مقداری پول به وی قرض دهم، به همین خاطر او به خانه ام مراجعه کرد در حال صحبت با فریدون بودم که ناگهان پسر بزرگم از راه رسید و با دیدن فریدون فکر کرد او برای من مزاحمت ایجاد کرده است. فریدون که از دیدن پسرم ترسیده بود به سمت پنجره پاگرد رفت و بعد هم به پایین پرتاب شد.

با توجه به اینکه آثار درگیری این دو نفر با یکدیگر دیده نشده بود و با اطمینان از اینکه این مرد میانسال خودش از بالای ساختمان به پایین پرت شده بود، بازپرس سوم دادسرای جنایی تهران پرونده فوت این مرد را مختومه اعلام کرد و جواز دفن این مرد صادر شد.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین