|
|
امروز: شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۰
کد خبر: ۷۴۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵
احسان نصیری با بیان اینکه شب گذشته در پی حادثه سقوط یک دستگاه خودرو پژو 405 به درون سد کرج نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان البرز به محل حادثه اعزام شدند، اظهار داشت: این حادثه یک مصدوم در برداشت.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز با بیان اینکه صبح امروز پیکر دو مفقودی حادثه سقوط خودرو پژو ۴۰۵ به سدکرج پیدا شد، گفت: به سبب تاریکی هوا عملیات امداد و نجات برای پیدا کردن دو سرنشین محبوس شده در خودرو تا امروز صبح متوقف شده بود.

احسان نصیری  با بیان اینکه شب گذشته در پی حادثه سقوط یک دستگاه خودرو پژو 405 به درون سد کرج نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان البرز به محل حادثه اعزام شدند، اظهار داشت: این حادثه یک مصدوم در برداشت.

وی با بیان اینکه مصدوم یک پسر بچه 12 ساله بود که توسط نیروهای امدادی به بیمارستان شهید مدنی منتقل شد و متاسفانه در کما به سر می‌برد، افزود: به سبب تاریکی هوا عملیات امداد و نجات برای پیدا کردن دو سرنشین محبوس شده در خودرو تا امروز صبح متوقف شده بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز با اشاره به اینکه صبح امروز پیکر دو سرنشین این خودرو که زن و شوهر بودند توسط عومل امدادی هلال‌احمر استان البرز کشف شد، خاطرنشان کرد: عملیات برای کشف پیکر دختر بچه 10 ساله مفقود شده در  این حادثه همچنان ادامه دارد.
منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین