|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۷۴۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹
امام جمعه اصفهان گفت: داعش با جنایت هایی که تاکنون انجام داده، اثبات کرده دارای صفات و عادات عصر جاهلیت است.
آیت الله سید یوسف طباطبایی‌ نژاد ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر اصفهان، با بیان اینکه داعش به سبب جنایات بسیاری که تاکنون انجام داده است، دارای صفات و عادات عصر جاهلیت است، اظهار داشت: این رفتارها در زمان جاهلی وجود داشت و اکنون هم در چنین گروهک هایی رفتارهای جاهلی بروز دوباره یافته است.

وی ادامه داد: تبعیت از قرآن کریم و توسل به اهل بیت (ع) راه رستگاری و سعادت است.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه پیامبر اسلام در ابتدا خواندن و نوشتن نمی دانست به اصطلاح امی بود، گفت: عدم توانایی برای آوردن سوره ای یا آیه ای شبیه قرآن کریم از معجزات این کتاب الهی است.

وی افزود: پیامبر (ص) بعد از نزول قرآن خواندن و نوشتن را آموخت اما بسیاری از کفار و پیروان ادیان دیگر اعتقاد داشتند پیامبر از فردی آموزش می بیند در صورتیکه این گونه نبود.

آیت الله طباطبائی نژاد با اشاره به شهادت سومین شهید محراب، تصریح کرد: آیت الله سید عبدالحسین دستغیب که همان سومین شهید محراب بود، به دست منافقان به شهادت رسید.

وی افزود: این مسئله نشان می دهد خشونت علیه شیعیان همواره وجود داشته و دارد و همچنان تروریست ها در کشته شدن شیعیان نقش دارند.

امام جمعه اصفهان با اشاره به راهپیمائی اربعین امسال، اظهار داشت: حضور ۲۰ تا ۳۰ میلیونی زائران حسینی در روز اربعین در کربلا بسیار با ارزش و در تاریخ کم نظیر است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین