|
|
امروز: سه‌شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۰
کد خبر: ۷۴۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷
ئیس جمهوری روسیه گفت: تروریست ها در سوریه تهدید مستقیم برای روسیه محسوب می شوند و اقدام نیروهای مسلح روسیه در این کشور با توجه به منافع واهی و تخیلی انجام نمی شود بلکه هدف آن دفاع از کشور است.
«ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه دستور تشدید حملات به مراکز تروریست ها در سوریه را به نیروهای مسلح این کشور داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید،پوتین روز جمعه در جمع سران و مقام های عالی رتبه وزارت دفاع روسیه دستور داد که هر هدف تروریستی در سوریه را که ممکن است برای نیروهای مسلح روسیه در سوریه تهدید محسوب شود، نابود کنند.

وی گفت: دستور می دهم با شدت عمل اقدام کنید. هر هدفی که نیروهای مسلح روسیه یا تاسیسات زمینی ما را تهدید کند باید نابود شود.

رئیس جمهوری روسیه گفت: تروریست ها در سوریه تهدید مستقیم برای روسیه محسوب می شوند و اقدام نیروهای مسلح روسیه در این کشور با توجه به منافع واهی و تخیلی انجام نمی شود بلکه هدف آن دفاع از کشور است.

وی خاطرنشان کرد: نمایندگان اقوام مختلف روسیه نه فقط از منطقه قفقاز شمالی بلکه سایر مناطق روسیه در اعمال تروریستی شرکت کرده اند و برخی از آنها حتی به اعمال خشن و سرکوبگرانه خود نیز افتخار می کنند.

پوتین ادامه داد: این اقدام ها تهدید مستقیم برای روسیه و نیروهای مسلح که به دفاع از امنیت کشور خود می پردازند محسوب می شود.
وی خاطرنشان کرد: روسیه باید در اجرای عملیات ضدتروریستی در سوریه اقدام های خود را با ائتلاف به رهبری آمریکا و مقر فرماندهی اسراییل هماهنگ کند.

پوتین گفت: باید با تمام کشورهای ذی نفع و علاقمند به نابودی تروریست ها همکاری کرد.

رئیس جمهوری روسیه اولویت نظامی کشورش را در شرایط کنونی تقویت توانمندی نیروی اتمی راهبردی و برنامه های فضایی نظامی روسیه عنوان و خاطرنشان کرد: باید همان طور که در برنامه ها پیش بینی کرده ایم نیروی اتمی سه گانه روسیه را به پیشرفته ترین سلاح ها مجهز و کارایی سیستم هشداردهی موشکی را افزایش دهیم.

روسیه بیش از 70 روز است که در سوریه عملیات ضدتروریستی هوایی و موشکی انجام می دهد و برای این منظور از بیش از 60 هواپیمای نظامی و چندین ناو و زیردریایی استفاده کرده است.

نیروهای مسلح روسیه در این مدت بیش از هشت هزار مرکز تروریست ها به ویژه گروه تروریستی داعش مورد حمایت غرب و برخی کشورهای عربی را در مناطق مختلف سوریه نابود کرده اند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین