کد خبر: ۷۴۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۶
وی افزود: تونی به فوتبال ایران و تراکتورسازی خدمات زیادی کرده است. با سرمربی پیشین تراکتورسازی صحبت‌های دوستانه‌ای انجام دادیم و با توجه شناختی که از تراکتورسازی داریم، امیدوارم در سه جبهه بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.
سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز علیه معترضان حضورش در این تیم موضعگیری کرد.

امیر قلعه‌نویی پس از ثبت قراردادش با تراکتورسازی اظهار داشت: قبل از اینکه به تمرین بیایم و قراردادم را ثبت کنم، پیش تونی اولیویرا رفتم، چون به او ارادت دارم و این مربی زحمات زیادی برای تراکتورسازی کشیده است.

وی افزود: تونی به فوتبال ایران و تراکتورسازی خدمات زیادی کرده است. با سرمربی پیشین تراکتورسازی صحبت‌های دوستانه‌ای انجام دادیم و با توجه شناختی که از تراکتورسازی داریم، امیدوارم در سه جبهه بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی خاطرنشان کرد: یکی از دلایل انتخاب تراکتورسازی پتانسیل بالای این تیم بود. هر تیمی مشکلات خودش را دارد و امیدوارم مشکلات تراکتورسازی حل شود. مسئولان تراکتورسازی اعلام کردند که تمرین را پشت درهای بسته برگزار کنند اما من با این کار مخالفت کردم، چون  هواداران باید مرا نقد کنند و نظرات آنها را بشنویم. از قبل نگرانی داشتم که افرادی دست به چنین کارهایی بزنند (معترضان حضور قلعه‌نویی در تراکتورسازی)، آنها نه هوادار تراکتورسازی هستند و نه جزو آذربایجان. یک سال برای این تیم زحمت کشیدم و نتایج خوبی گرفتم. برخی کارها باعث می‌شود که مصمم شویم تا یک تیم خوب درست کنیم.

قلعه‌نویی ادامه داد: امیدوارم همه دست به دست هم دهند تا تیمی در خور نام آذربایجان روانه مسابقات کنیم. پیشنهادات زیادی از سایر تیم‌ها داشتم اما همانطور که گفتم تراکتورسازی به دلیل پتانسیل بالا انتخاب کردم و از این انتخاب خوشحالم. عباسی مدیرعامل باشگاه قول تقویت تیم را داد و امیدوارم تیم خوبی درست کنیم. رفتارهایی که از سوی برخی‌ها شد، خط گرفته شده بود.

وی بار دیگر با اشاره به رفتنش به منزل تونی اولیویرا تصریح کرد: هنوز اخلاق در فوتبال وجود دارد و به همین خاطر به منزل اولیویرا رفتم. امیدوارم عملکردمان طوری باشد که در آینده نتایج خوبی بگیریم و اگر هم نتایج ضعیفی گرفتیم شاید ضعف از من بوده باشد.

قلعه‌نویی در مورد اینکه دستیارانش را معرفی کرده است یا نه، گفت: ما از قادر رحیم‌زاده به همراه آقای بیات که انسان خوبی است به عنوان مربی بدنساز استفاده خواهیم کرد، البته من دستیار ندارم و همه کنار هم قرار داریم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد اینکه چه پیش‌بینی از آینده تراکتورسازی دارد، عنوان کرد: مربی نباید پیش‌بینی کند. اگر تراکتورسازی را انتخاب کردم به دلیل پتانسیل بالای این تیم است. این تیم نیاز به خیلی کارها دارد و امیدوارم در عمل بتوانیم این کار را انجام دهیم، همانطور که گفتم در بعضی از پست‌ها احتیاج به بازیکن یا جابه‌جایی داریم. برخی از بازیکنان در کیفیت خودشان نیستند و باید به لحاظ روحی و روانی کار کنیم تا به شرایط گذشته بازگردند. من به آینده تراکتور خوشبین هستم. تراکتورسازی که اکنون تحویل گرفتم با تیمی که در گذشته با آن کار کرده بودم به لحاظ پتانسیل تفاوت دارد. سالی که تراکتور را تحویل گرفتم این تیم با کمالوند پنجم شده بود که با بدشانسی سهمیه آسیا را از دست داد. در حال حاضر تراکتور در جایگاه نهم جدول است و تونی برای این تیم زحمت کشیده و اعتقاد دارم که در بعضی از بازی‌ها بدشانسی آورده است. اعتقاد قلبی‌ام این است که این تیم می‌تواند نتایج خوبی بگیرد.

قلعه‌نویی در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد اینکه مذاکرات با تراکتورسازی به کجا رسید (!)، گفت: من دیگر با تراکتورسازی قرارداد امضا کردم و کارم را از امروز آغاز کردم. خیلی‌ها گفتند تمرین امروز بدون تماشاگر برگزار شود اما گفتم حرف‌ها را بشنویم و طوری عملکرد داشته باشیم که تا آخر فصل خودشان شرمنده شوند. هرچند که خط و ربط‌هایی وجود داشته که به آن ورود نمی‌کنم.

وی با اشاره به حضور ایوب ذوالفقاری به عنوان سرپرست تراکتورسازی تصریح کرد: ذوالفقاری یک نسل جلوتر از شما قرار دارد و در گذشته جزو دفاع‌هایی بود که در کار بازی‌سازی شرکت می‌کرد. ذوالفقاری در دفاع وسط به هافبک دفاعی می‌آوردند و به تیم کمک می‌کرد. در مجموع آنهایی که موافق و مخالف من هستند باید به تیم تراکتورسازی کمک کنند، نه امیر قلعه‌نویی.

قلعه‌نویی درباره دودستگی در تمرین‌ و اینکه این مشکل چگونه حل خواهد شد گفت: انشاءالله حل خواهد شد و دودستگی در تمرین نیست و خودتان هم می‌دانید که این یک خط دادن کوچک است که حل خواهد شد، آن هم با بازی‌ها و نتایج.

وی درباره وضعیت سامان نریمان جهان و سعید آقایی که آیا در نیم‌فصل دوم در تراکتورسازی می‌مانند یا نه، گفت: من تازه 2،3 ساعت است که کارم را شروع کردم ابتدا بگذارید ما یک ریکاوری بکنیم، از صحبت‌هایی که در این چند ساعت شده فاصله بگیریم و بعد تصمیم بگیریم. من اعتقاد دارم زنوزی مالک باشگاه گسترش فولاد، تراکتورسازی را دوست دارد و حالا یکسری مسائل است که من نمی‌خواهم آن را باز کنم. من باید بگویم از شب گذشته زنوزی شرایطی را فراهم کرد و کمک زیادی کرد تا طرفداران خوب تراکتورسازی بعدا متوجه این مسئله خواهند شد و به نظرم زنوزی را دوست خواهند داشت. او و کمالوند عاشق تراکتور هستند و مطمئنا در نشستی که خواهیم داشت با درنظر گرفتن منافع گسترش فولاد، تراکتورسازی و بازیکنان تصمیمی درست می‌گیریم. مطمئنا تصمیمی خواهیم گرفت تا بازیکنان بدون دغدغه به کار خود ادامه دهند و در این بین زنوزی و کمالوند هم هر کمکی که بتوانند به تراکتورسازی خواهند کرد حتی اگر به گسترش لطمه بخورد.
منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین