|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۷۴۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳
علی عسکری امروز سه شنبه گفت: بنه استعفایی از ریاست کلی سازمان امور مالیاتی نکرده‌ام و همچنان به عنوان رئیس این سازمان در حال فعالیت هستیم.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی، استعفای خود از ریاست این سازمان را رد کرد و گفت: همچنان رئیس سازمان امور مالیاتی هستم.

علی عسکری امروز سه شنبه  گفت: بنه استعفایی از ریاست کلی سازمان امور مالیاتی نکرده‌ام و همچنان به عنوان رئیس این سازمان در حال فعالیت هستیم.

پیش از این، برخی اخبار غیر رسمی از استعفای علی عسکری رئیس کل سازمان امور مالیاتی و موافقت وزیر اقتصاد با این استعفا حکایت داشت. برهمین اساس، گفته شده است که سید کامل تقوی نژاد مدیرعامل فعلی بانک سپه راهی سازمان امور مالیاتی کشور خواهد شد تا جایگزین علی عسکری شود.

البته انتصاب رئیس  سازمان امور مالیاتی نیازمند تصویب هیات دولت و صدور حکم وزیر اقتصاد است که قرار است به زودی مصوبه ای در این باره صادر شود.

برهمین اساس، علی عسکری برای مدت حدود ۶ سال و دو ماه و نیم (از ابتدای مهرماه سال ۸۸ تاکنون) سکان هدایت سازمان امور مالیاتی را بر عهده داشته و در روزهای آینده به طور رسمی با این سمت خداحافظی خواهد کرد.  

در همین حال، گفته می شود محمدکاظم چقازردی (قائم مقام و عضو هیات مدیره بانک سپه) جایگزین تقوی نژاد به عنوان مدیرعامل بانک سپه خواهد شد.

منبع: مهر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
0
0
جالب بود که عسگری تنها مدیر ارشد بازمانده دولت احمدی نژاد بود که اکثر مدیران مالیاتی استانها را هم ابقا کرده بود که به عنوان مثال مدیر کل امور مالیاتی آذربایجان شرقی (رسولی ) با وجود 14 سال سابقه مدیریت ووابستگی شدید به احمدی نژاد همچنان مشغول ایجاد زمینه های فرار مالیاتی افراد پردرآمد استان وبی عدالتی شدید مالیاتی بین مردم وناراضی تراشی در تبریز هستند . وجود عسگری ها ورسولی ها دهن کجی به مردمی است که به دولت بی برنامه وبی عدالت قبل رای منفی داده اند . طیب نیا باید بی درنگ عسگری وباند ناراضی تراش مالیاتی کشوررا تعویض وتجدید نظر کلی در سیاستهای مالیاتی برای جلوگیری از پرداخت مالیات پولدارها توسط کم در آمدها بنماید . در تبریز با بازرسی کوتاه مدت سازمان بازرسی کل کشور از اداره مالیات موارد زیادی از فرار های مالیاتی سنگین کشف شده است
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین