|
|
امروز: يکشنبه ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۷۴۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۶
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به برف و کولاک در کشور، گفت: ۲۰ استان درگیر برف و کولاک هستند و خدمات امدادی لازم به ۵۵ هزار و ۸۲۵ تن ارائه شده است.
دکتر ناصر چرخ‌ساز با اشاره به اینکه در استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اصفهان، اردبیل، البرز، ایلام، تهران، خوزستان، زنجان، سمنان، قزوین، قم، کردستان، کرمانشاه، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی و همدان در دو روز گذشته شاهد بارش برف و وقوع کولاک بوده‌ایم، اظهار کرد: بر این اساس نیروهای هلال‌احمر در این استان‌ها در آماده‌باش کامل بوده و در ۶۶ محور مواصلاتی به هموطنان خدمات امدادی ارائه کردند.

وی با اشاره به ارائه خدمات امدادی به ۵۵ هزار و ۸۲۵ تن از متاثران از برف و کولاک، گفت: به علاوه خدمات لازم به ۴۶ مصدوم ارائه و ۲۷ تن از مصدومان که ۱۶ تن آنها زن باردار و ۱۱ تن بیمار و مصدوم بودند، به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اعلام ارائه خدمات سرپایی به ۱۹ تن در برف و کولاک دو روز گذشته، تصریح کرد: به علاوه ۴۳هزار و ۸۰۰ تن از خدمات اسکان اضطراری استفاده کرده و عملیات رهاسازی برای ۲ ‌هزار و ۲۰۰ دستگاه خودرو از برف انجام شد.

وی با اشاره به بکارگیری ۳۲۸ تیم عملیاتی شامل یک‌هزار و ۱۹۰ امدادگر و نجاتگر برای ارائه خدمت به مردم، افزود: به علاوه ۲۴ هزار تخته پتو، ۹۰۰ بسته غذایی، ۱۴۰۰ بطری آب معدنی، ۲ هزار قوطی انواع کنسرو، ۲ هزار و ۵۰۰ قرص نان، ۳۰۰ کیلوگرم خرما، ۶ هزار بسته بیسکویت میان متاثران از برف و کولاک توزیع شده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین