|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۰
کد خبر: ۷۴۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰
سفیر کنیا در رأس هیأتی از اداره استاندارد و نمایندگانی از انجمن های دولتی و خصوصی این کشور صبح امروز ، دوشنبه 16 آذر از سازمان ملی استاندارد ایران در کرج بازدید کرد.
سفیر کنیا خواستار گسترش همکاری های سازمان ملی استاندارد ایران با این کشور شد.

سفیر کنیا در رأس هیأتی از اداره استاندارد و نمایندگانی از انجمن های دولتی و خصوصی این کشور صبح امروز ، دوشنبه 16 آذر از سازمان ملی استاندارد ایران در کرج بازدید کرد.

به گزارش دفتر روابط عمومی و ارتباطات بین الملل : رقیه احمد سوبوه، سفیر کنیا در ایران با ابراز امیدواری نسبت به گسترش همکاری های اقتصادی بین کشور جمهوری اسلامی ایران و کنیا ، گفت : امروزه بدون استاندارد هیچ کشوری نمی تواند فعالیت اقتصادی موفقی داشته باشد.سفیر کنیا با بیان اینکه رعایت استانداردها به ویژه در زمینه صادرات و واردات ضروری است ، افزود: ما باید از استانداردهای صحیح کشورمان حفاظت کنیم.وی با اشاره به اینکه 5 درصد چای تولیدی کنیا به جمهوری اسلامی ایران صادر می شود، اظهار داشت : کشور کنیا خواستار گسترش همکاری های تجاری با جمهوری اسلامی ایران است.

در این دیدار وحید مرندی مقدم، معاون نظارت بر اجرای استاندارد ،  پس از خیر مقدم به سفیر کنیا و هیأت همراه از گسترش همکاری های جمهوری اسلامی ایران و کنیا استقبال کرد و یادآور شد:

در ایران 90 هزار واحد تولیدی فعال داریم که در این میان 184 واحد تولید کننده چای در کشور وجود دارند. مرندی مقدم با اشاره واردات چای کنیا به جمهوری اسلامی ایران، گفت : در ایران 42 استاندارد چای تدوین شده است و 2300 آزمایشگاه همکار بر تولید چای نظارت دارند.براساس این گزارش هیأت کنیایی پس از دیدار با مدیر کل دفتر روابط عمومی و ارتباطات بین الملل و کارشناسان مواد غذایی این سازمان، از آزمایشگاه های مواد غذایی سازمان ملی استاندارد ایران بازدید کردند.

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین