کد خبر: ۷۴۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶
طبق توافقي كه ميان دولت و مجلس انجام شد سوال از ظريف به هفته آينده موكول شد اما وزير صنعت و معدن در صحن علني حضور پيدا كرد تا به سوال حميد رسايي كه هر از چند گاهي تكرار مي شود پاسخ گويد

طبق توافقي كه ميان دولت و مجلس انجام شد سوال از ظريف به هفته آينده موكول شد، اما وزير صنعت و معدن در صحن علني حضور پيدا كرد تا به سوال حميد رسايي كه هر از چند گاهي تكرار مي شود پاسخ گويد.

به گزارش شبكه اطلاع رساني تدبير و اميد حميد رسايي كه به انحاء مختلف، مخالفت خود را با دولت نشان داده است اين روزها كه ديگر دليلي نمي يابد تا وزارت خارجه را مورد سوال قرار دهد با يك چرخش انتقادات و سوالات خود را روانه وزارتخانه صنعت و معدن كرده تا از اين طريق بابي ديگر براي مخالفت هاي خود باز كند.

سوال رسایی درباره عضویت نعمت‌زاده همزمان با تصدی پست وزارت در هیأت مدیره چندین شرکت بود كه نهايتا با دفاعيات متقن نعمت زاده اعلام كرد قانع نشده است و بنابراين سوال به راي گذاشته شد و وزير صنعت و معدن سومين كارت زرد خود را از مجلس دريافت كرد.

نعمت زاده در پاسخ به سوال رسايي گفت : بنده عضو 19 شرکت بودم نه 16 شرکت. اما تا قبل از معرفی به مجلس و انتخاب به عنوان وزیر صنعت از هیات مدیره کلیه شرکت‌ها استعفا دادم.

وی تاریخ استعفاهایش را 13 و 14 و 15 مرداد سال 92 اعلام کرد.

توهين رسايي به وزير

حميد رسايي به جاي توجه به تجربيات وزير صنعت بار ديگر سن او را دستاويزي قرار داد تا از اين راه بتواند نظر خود را تحميل كند.

او در صحبت هاي خود بعد از پايان دفاعيات محمد رضا نعمت زاده خطاب به او گفت: به شما مي گويند پدر صنعت اما من مي گويم شما پدر صنعت را درآورده ايد.

رسايي با اين سخنان خارج از ادب و شان اظهار داشت كه از سوال قانع نشده است و از نمايندگان خواست تا شانزدهمين كارت زرد را به كابينه تدبير و اميد نشان دهند.
 
در اين راي گيري از 203 نماینده حاضر در جلسه 73 رای موافق، 106 رای مخالف و 10 رای ممتنع به توضیحات وزیر صنعت و معادن و تجارت داده شد. به این ترتیب وزیر صنعت سومین کارت زرد را از مجلس نهم دریافت کرد.
 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین