|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۲:۳۲
کد خبر: ۷۴۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۹
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا درباره آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی مهران به ایلام، گفت: همچنان شاهد موج بازگشت زائران حسینی به داخل کشور هستیم.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: زائران خودروهایشان را به تجهیزات ایمنی و زمستانی مجهز کنند.

سردار تقی مهری در حاشیه حضور در مرز مهران اظهار کرد: محورهای ایلام به سمت کرمانشاه و همدان و همچنین سایر شهرهای کوهستانی این استان برفی است لذا رانندگان خودروهایشان به تجهیزات ایمنی و زمستانی مجهز شود؛ در غیر این صورت حتماً در اولین فرصت آن را تهیه کنند.

وی بابیان اینکه هوای امروز شهر مهران آفتابی است افزود: مسیرهای ایلام به سمت کرمانشاه به علت داشتن جاده‌های کوهستانی، برف‌گیر است؛ همچنین در بسیاری از استان‌ها به علت ریزش باران، جاده‌ها لغزنده است بنابراین به رانندگان توصیه می‌کنیم ضمن توجه به توصیه‌های پلیس با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا سفری ایمن داشته باشند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا درباره آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی مهران به ایلام، گفت: همچنان شاهد موج بازگشت زائران حسینی به داخل کشور هستیم.

وی به کمبود اتوبوس در شهر مهران طی دو روز گذشته اشاره کرد و گفت: به همت مسئولان 100 دستگاه اتوبوس از نقاط مختلف کشور به این پایانه فرستاده‌شده است.

مهری به برنامه‌ریزی‌های پلیس برای انتقال زائران از مهران به شهرهای محل سکونت زائران اشاره و تصریح کرد: در حال حاضر محور مهران - ایلام وضعیت ترافیک مناسبی دارد، اما به علت بارندگی و نیز لغزنده بودن جاده در بعضی از پیچ‌ها ترافیک نیمه سنگین است ؛ درمجموع مشکل خاصی در این رابطه وجود ندارد.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین