|
|
امروز: يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۲
کد خبر: ۷۳۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸
مطهري همچنين با تاكيد بر اينكه دسته‌بندي‌هاي سياسي اصلاح‌طلبي و اصولگرايي را قبول ندارم، ادامه داد: ديواري بين اصلاح‌طلبي و اصولگرايي قائل نيستم و اين نوع دسته‌بندي‌‌ها را قبول ندارم و در اين دوره هم به عنوان نماينده مستقل در انتخابات شركت خواهم كرد.
نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه رئيس دولت قبلي كارشكني مي‌كرد، گفت: احمدي‌نژاد جا داشت استيضاح و بركنار شود ولي شرايط حاكم در آن زمان اين اجازه را نداد. به گزارش مهر، علي مطهري در جمع دانشجويان دانشگاه صنعتي سهند درباره زنداني‌هاي سياسي در كشور گفت: اين زنداني‌ها در شرايط بدي نيستند و از نظر بهداشتي و درماني به آنها رسيدگي مي‌شود. نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه اطلاعات سپاه بايد در حوزه گروه‌هاي مسلحانه كار كند، ادامه داد: كلمه نفوذ نبايد بهانه‌اي براي دستگيري‌ها باشد چراكه ممكن است عده‌اي بخواهند فضا را قبل از انتخابات اسفند ماه متشنج كنند.

 مطهري همچنين با تاكيد بر اينكه دسته‌بندي‌هاي سياسي اصلاح‌طلبي و اصولگرايي را قبول ندارم، ادامه داد: ديواري بين اصلاح‌طلبي و اصولگرايي قائل نيستم و اين نوع دسته‌بندي‌‌ها را قبول ندارم و در اين دوره هم به عنوان نماينده مستقل در انتخابات شركت خواهم كرد. وي با اشاره به اينكه رئيس دولت قبلي قانون شكني مي‌كرد، گفت: احمدي‌نژاد جا داشت استيضاح و بركنار شود ولي شرايط حاكم در آن زمان اين اجازه را نداد. وي با تاكيد بر اينكه فضاي شيراز را من تغيير دادم، ابراز داشت: در برابر گروه‌هاي فشار بايد مقاومت كرد و با آنها برخورد كرد چراكه اين تحركات به جاي كمك، به انقلاب آسيب مي‌‌زند. وي در همين خصوص با اشاره به اينكه كاري كه در شيراز انجام شد فضاي استان فارس را به‌طور كلي تغيير داد، افزود: در گذشته اگر كسي را براي سخنراني به شيراز دعوت مي‌كردند بايد از سپاه و امام جمعه مجوز مي‌گرفتند كه اين پيگيري به عمل آمد و اين رويه تغيير يافت و همچنين استاندار فارس نيز براي همين كوتاهي بركنار شد. نماينده مردم تهران در مجلس سپس درباره قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران نيز اظهار داشت: بهترين قانون اساسي را داريم ولي در برخي مواقع به درستي اين قانون اجرا نمي‌شود. وي با بيان اينكه حقوق شهروندي در قانون به خوبي ذكر شده است، افزود: قانون اساسي كشور ما دموكراتيك است و اگر در برخي از موضوعات هم نياز به اصلاح باشد اين وظيفه مجلس خبرگان است.

منبع: آرمان

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین