کد خبر: ۷۳۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰
رئیس فدراسیون وزنه برداری كشورمان گفت: با توجه به داشته های ما از عملكرد بازیكنان راضی نیستم و روند نسبی بوده است.
علی مرادی در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص عملكرد ملی پوشان وزنه برداری در مسابقات جهانی آمریكا اظهاركرد: با توجه به داشته های موجود كه داشتیم عملكرد نسبی بوده است، این عملكرد رضایت بخش و راضی كننده نبود، باید احساس انضباط تیمی در كل مجوعه بیشتر حاكم شود.

وی در ادامه افزود: این فراز و نشیب ها و آسیب دیدگی ها جزئی از ورزش حرفه ای است، این تجربه تلخ به كادر فنی كمك خواهد كرد كه تمرینات بیشتر شده و جوانان مستعد به وزنه برداری گرایش یابند.

مرادی عنوان كرد: بدون شك شرایط نگران كننده است و این داشته های وزنه برداری است، بخش نوجوانان و جوانان در گذشته رها شده و فاقد پشتوانه است. متاسفانه عده ای از قهرمانان ما را بازنشسته كردند كه می توان به سهراب مرادی اشاره كرد كه در صورت شركت در مسابقات جهانی با مدال برمی گشت. ما با فدراسیون جهانی در حال تعامل و رایزنی هستیم.

رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: مسابقات بین المللی جام فجر یكی از گزینش های المپیك برزیل است كه 13 خرداد 95 برگزار خواهد شد، با توجه به اتمام محرومیت، مرادی در 9 خرداد همین سال می تواند در رقابت ها شركت كند.

وی همچنین می تواند در مسابقات پان امریكن كه چند روز بعد از مسابقات فجر برگزار می شود شركت كند و محمدرضا براری می تواند در مسابقات قهرمانی آسیا شركت كند.

وی ادامه داد: عملكرد رستمی راضی كننده بود، درمان بهداد سلیمی نیز پی گیری خواهد شد و امیدواریم به مسابقات المپیك برسد.

مرادی در پایان خاطر نشان كرد: حسین توكلی با جدیت به كار خود ادامه می دهد، باید از وزنه برادری حمایت شود تا به جایگاه شایسته خود در جهان دست یابد و مربی خارجی كه نقش مشاور تیم را داشته از تیم ملی جدا شد، كادر فنی همین تركیب بوده و به احتمال قوی مشاور اضافه می شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین