|
|
امروز: دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۷۳۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰
حسن قشقاوی با اشاره به بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی از نطنز بیان کرد: اعضای کمیسیون امنیت ملی بازدید خوبی از نطنز داشتند و امروز هیچ بخشی از موضوع اجرای برجام مبهم نیست و همه زوایای برجام واضح است و ذره ای ابهام در مورد نحوه اجرای برجام وجود ندارد.
بعد از آنکه سازمان انرژی اتمی اقدام به جمع آوری سانتریفیژهای غیر فعال کرد انتقاداتی از سوی برخی مخالفان مطرح شد به گونه ای که عده ای عنوان کردند سازمان انرژی اتمی مرتکب تخلف شده است.

در این راستا معاون پارلمانی وزیر امور خارجه به شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید گفت: هیچ تخلفی صورت نگرفته است و همه چیز واضح و کاملا روشن شد.


حسن قشقاوی با اشاره به بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی از نطنز بیان کرد:  اعضای کمیسیون امنیت ملی بازدید خوبی از نطنز داشتند و امروز هیچ بخشی از موضوع اجرای برجام مبهم نیست و همه زوایای برجام واضح است و ذره ای ابهام در مورد نحوه اجرای برجام وجود ندارد.

وی ادامه داد : خود آقای بروجردی و سایر دوستان که از این تاسیسات بازدید کردند و در این راستا اظهار نظر کردند که در اظهارات هیچکدام  بحثی مبنی بر وجود تخلف نبوده است.

قشقاوی با تاکید بر این نکته که بعد از این دیدار همه چیز روشن شد و دیگر هیچ نقطه ابهامی در خصوص اجرای برجام در مجلس وجود ندارد گفت :  آنچه اعضای کمیسیون امنیت ملی در این خصوص مطرح کرده اند بهتر از اظهارات من است؛ انچه مسلم است این است که بعد از این بازدید هیچ نقطه تاریکی باقی میان مجلس و دولت در اجرای برجام باقی نماند.  

وی در پاسخ به این سوال که در طول بازدید آیا حرف و حدیثی نیز پیش آمد یا خیر گفت : نه هیچ مسئله ای وجود نداشت همه چیز به خوبی انجام گرفت و موضوعاتی که پیش از این مطرح می شد و جای سوال برای نمایندگان بود در این دیدار کاملا رفع شد و ابهام به صفر درصد رسید .  

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین