|
|
امروز: پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۹
کد خبر: ۷۳۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴
تجربه نشان داده است هرگاه مردم مشارکت پررنگ داشته اند این مشارکت به نفع این گروه نبوده است و این مسئله که مبادا بار دیگر مشارکت مردم موجب شود آنها بازی را واگذار کنند موجب شده است تا گامی در جهت مخالف بردارند.
موجی از لغو سخنرانی ها از سوی برخی افراد تندرو در کشور کلید خورده است که هر روز وجهه خشونت بار آن افزایش پیدا می کند.

 روز گذشته آذر منصوری برای سخنرانی به دانشگاه یاسوج رفته بود که البته سخنرانی او با حمله برخی افراد به اغتشاش کشیده شد ،گفته می شود در این میان دختری که از میان جمعیت خود را  به آذر منصوری رسانده بود تا او را با چاقو مضروب کند که این اتفاق رخ نمی دهد.


اشرف بروجردی عضو دیگری از حزب اتحاد ملت در گفت و گو با شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، دلیل این اتفاقات را تنها انتخابات می داند و در این گفت و گو اظهار داشت : به نظر می رسد این وقایع و این برخوردها به دلیل نزدیک شدن به انتخابات است که صورت می گیرد.

وی ادامه داد: نیت واقعی افراد و گروه هایی که دست به چنین برخوردهایی می زنند این است که مردم برای انتخابات احساس امنیت نکنند و این احساس عدم امنیت موجب شود از میزان مشارکت مردم کاسته شود و این مسئله کار نیروهای خودسر است که سعی می کنند فضا را در اختیار بگیرند.

اشرف بروجردی با بیان اینکه  افرادی  از این طریق می خواهند خودی نشان دهند گفت : امروز اصلاح طلبان در میان مردم و جامعه با اقبال عمومی مواجه هستند و مسلم است که این موضوع مطلوب کسانی که یکه تاز میدان بودند نیست؛ آنها به هر طریقی  می خواهند در این میدان عرضه اندام کنند و این عرض اندام بدین جهت است که خود آنها نیز به خوبی درک کرده اند که دیگر در میان جامعه جایگاهی ندارند. 

وی در پاسخ به این سوال که اینگونه رفتارها به ضرر خود گروهی است که به آن متوسل شده اند گفت: ما حصل این رفتارها برای این گروه حداقل آن است که می خواهند فضا را نا امن جلوه دهند و در حقیقت مردم را به این سمت هدایت کنند که مشارکت کمتری داشته باشند و پای صندوق های رای حاضر نشوند.

وی همچنین اظهار داشت: همیشه تجربه نشان داده است هرگاه مردم مشارکت پررنگ داشته اند این مشارکت به نفع این گروه نبوده است و این مسئله که مبادا بار دیگر مشارکت مردم موجب شود آنها بازی را واگذار کنند موجب شده است تا گامی در جهت مخالف بردارند.

وی در رابطه با مقابله با این رفتارها اذعان داشت : برخورد با این پدیده متوجه مسئولین ذی ربط است که باید به مردم برای ایجاد یک فضای امن تضمین دهند، البته اینکه چقدر در این زمینه می توانند موفق باشند بحثی خارج از فضای رسانه ای است. 

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
لطف الله بهرو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
0
5
مشارکتِ کمترِ مردم

به نفعِ هیچ گروهی نیست.

ولی با وضعیّتِ موجود!

قابلِ حدس است که

"مشارکت"

حدّ اقلّی خواهد بود!!!
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین