|
|
امروز: چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۷۳۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۹
عربشاهي درباره موضوع پرونده خود با افشين پيرواني و اينکه گفته مي شود طرفين با يکديگر آشتي کرده اند، اظهار داشت: مساله اي بود که با شکايتي که افشين کرده بود پيش آمد و کاري که نبايد انجام دهد، انجام داده بود
با فردوسي پور تماس گرفتم و به خودش هم اين حرف ها را زدم.عادل هم به من ابراز لطف کرد و گفت از بازيکناني بوده ايد که عاشق فوتبالش بودم اما همانطور که گفتم متاسفانه بعضي ها حرف ها را وارونه جلوه دادند و به اصطلاح آدرس عوضي به من دادند.

پيشکسوت جنجالي و حاشيه ساز پرسپوليس دو روز بعد از حملات شديدش به مجري معروف تلويزيون گفت: به انتخاب باقري به عنوان بهترين هافبک دفاعي پس از انقلاب افتخار مي کنم.

ضيا عربشاهي درباره اظهاراتي که عليه عادل فردوسي پور طي روزهاي گذشته انجام داده بود عنوان کرد: در برنامه مربوط به انتخاب بهترين هافبک ها در90، عادل يک مقدار در حق من کم لطفي کرد و من هم روي ناراحتي حرف هايي زدم که البته در اين بار زياده روي کردم چون از کم لطفي ايشان ناراحت بودم. از بعضي از دوستان شنيدم که عادل کارهايي کرده تا به زعم اين دوستان مرا خراب کند اما بعد از اينکه تحقيق کردم و متوجه خلاف اظهارات اين به اصطلاح دوستان شدم با شجاعت از فردوسي پورعذرخواهي کردم و گفتم من اشتباه کردم.در واقع من را عليه عادل تحريک کرده بودند.

پيشکسوت پرسپوليس افزود: با فردوسي پور تماس گرفتم و به خودش هم اين حرف ها را زدم.عادل هم به من ابراز لطف کرد و گفت از بازيکناني بوده ايد که عاشق فوتبالش بودم اما همانطور که گفتم متاسفانه بعضي ها حرف ها را وارونه جلوه دادند و به اصطلاح آدرس عوضي به من دادند که هدف عادل اين است که من را ترور شخصيت کند. بازهم از اين طريق از فردوسي پور عذرخواهي مي کنم.

وي درخصوص انتخاب کريم باقري به عنوان بهترين هافبک دفاعي بعد از انقلاب گفت: کريم از دوستان من است و به وجودش و انتخابش به عنوان بهترين هافبک دفاعي پس از انقلاب افتخار مي کنم. من هم پرسپوليسي هستم و تيمم را دوست دارم. سال هاي سال عمرم را دراين تيم گذراندم و عاشق اين تيم هستم و سال ها با اين تيم قهرمان شدم و دوست دارم در حال حاضر هم اين تيم را قهرمان ايران ببينم.

عربشاهي درباره موضوع پرونده خود با افشين پيرواني و اينکه گفته مي شود طرفين با يکديگر آشتي کرده اند، اظهار داشت: مساله اي بود که با شکايتي که افشين کرده بود پيش آمد و کاري که نبايد انجام دهد، انجام داده بود و کاري که نبايد بشود، شد. هنگام اجراي حکم من خودم با شجاعت گفتم که بزنند که زدند. مساله قهري با افشين نبوده که حالا بخواهد آشتي باشد. او هم يک پرسپوليسي است و هيچ کينه اي از پيرواني ندارم و هرکس به ايشان بي احترامي کند انگار به من بي احترامي کرده است.



منبع: تابناک
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین