|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۷
کد خبر: ۷۳۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹
نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: نیاز امروز جامعه اجرایی شدن تفکر بسیجی در عرصه مدیریت است و دولتمردان و دست اندرکاران در بخش های مختلف در قوای سه گانه وظیفه دارند که برای ترویج این تفکر گام بردارند.
http://tadbirvaomid.ir/files/fa/news/1392/6/7/1672_313.jpgبه نقل از دفتر مردمی نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی، عبدالکریم جمیری روز پنجشنبه در اجتماع گسترده بسیجیان خارگ به مناسبت هفته بسیج افزود: بسیج یادگار شایسته امام راحل با هدف مقدمه سازی ظهور امام عصر (ع) است که با پیاده سازی تفکر بسیج در سطح جامعه قابلیت پیدا می کند .
وی اضافه کرد: اگر امروز در عرصه های مختلف سیاسی، علمی ، اقتصادی، عمرانی و فرهنگی شاهد موفقیت در عرصه های ملی و بین المللی هستیم نشات گرفته از تفکر ناب بسیج است.
جمیری عنوان کرد: درخشش نظام در عرصه بین الملل و وجود امنیت پایداردر کشورمان سبب شده که رئیس جمهوری یک کشور قدرتمند مانند روسیه بدون تشریفات معمول دیپلماتیک برای دیدار با مقام معظم رهبری سر از پا نشناسد که این ها همه به وجود قدرتی است که کشورمان در عرصه جهانی کسب کرده است.
عضو کمیسیون انرژی مجلس یادآور شد: امروز شاهدیم که نیروهای مسلح با روحیه تکلیفی و نگاه بسیجی در مبارزه علیه استکبار گام برمی دارند که این روحیه را باید قدر بدانیم .
وی عنوان کرد: به تک تک بسیجیان که در هر لباس و جایگاه از بازاریان، دانشجویان، کارمندان ودیگر اقشار جامعه که ایثارگرانه در راه تحکیم نظام مقدس اسلامی در حال تلاش هستند، افتخار می کنیم .
جمیری بیان کرد: دشمنان نظام با توطئه های مختلف علیه تفکر بسیجی کشورمان تلاش می کنند که با وجود رهبری آگاه و بصیر و روحیه بسیجی مردم به هیچ جایی نمی رسند .
وی با اشاره به موضوع نفوذ و دغدغه های مقام معظم رهبری در این باره عنوان کرد: بهانه های مختلف دشمنان نظام بویژه در موضوع هسته ای کشور و برجام عملیاتی کردن پروژه نفوذ است که توجه به منویات مقام معظم رهبری و بصیرت زایی می تواند سبب خنثی شدن توطئه های شود.
وی با اشاره به مشکلات موجود در خارک برای ساکنین این جزیره گفت: مشکلات مردم خارک را بارها به گوش رئیس جمهوری، وزیران و مدیران کلان کشور رسانده ام و به حول و فضل خداوند با پیگیری های انجام شده بخش هایی از این مشکلات رفع و بخش هایی نیز در شرف انجام است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین