|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۴
کد خبر: ۷۳۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه در طول سال های نبرد حق علیه باطل علما و روحانیون همواره در صحنه حضور داشتند، گفت: اگر شهیدان را به اقشار مختلف جامعه تقسیم کنیم روحانیت بیشترین شهدا را تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند.
http://tadbirvaomid.ir/files/fa/news/1392/6/7/1672_313.jpgحجت الاسلام و المسلمین محمد کاظم صدیقی روز پنجشنبه در مراسم بیست و هشتمین یادواره سنگرسازان بی سنگر استان های تهران و البرز با بیان اینکه در طول سالهای انقلاب علما و روحانیون در جبهه و پشت جبهه ها حضور داشته اند، گفت: روحانیت علاوه بر تهییج جوانان و انقلابیون خود نیز حضور میدانی داشته است.
وی با بیان اینکه عکس شهدای طلبه در هر مدرسه ای از مدارس حوزه های علمیه زینت بخش است افزود: همواره تعدادی از روحانیون به هنگام اعزام رزمندگان به جنگ در کنار آنان حضور داشتند.
وی با بیان اینکه شهدا برای بشریت عزت و برای مملکت سرافرازی، پیشرفت و استقلال را به ارمغان آورده اند ادامه داد: شهدا هرگز نمرده اند و خداوند حیات جدیدی برایشان بوجود آورده است چرا که این دنیای فانی برای آنان تنگ و باریک بود.
صدیقی اضافه کرد: خداوند متعال برای شهدا در واقع دری باز کرد که از این دنیا پر معصیت بسوی او پر کشند تاحیاتی ابدی و جاودان پیدا کنند.
وی با بیان اینکه شهدا با خون خود تاریخ و هویت یک ملت را بازنویسی و زنده کردند گفت: شهدا با ایثار و از خود گذشتگی خود بار دیگر قرآن را به صحنه آوردند و تلاش کردند تا با حمایت از ولی فقیه، در ظهور هر چه سریع تر حضرت مهدی(عج) یاری رسان باشند.
صدیقی با تاکید بر اینکه خون شهدا است که انقلاب را همچنان حفظ کرده است، گفت: خانواده های شهدا بدانند که شهدا زنده هستند و در تمامی عرصه های رویش دین حضور دارند.
وی از خانواده های معظم شهدا و همچنین همسنگران آنان به عنوان انسان هایی پاک باخته و مخلص یاد کرد و گفت: این عزیزان نگهبان عصمت خون شهدا هستند و ضمن اینکه در آسمان عزت و بقا می درخشند، از مقابله با فساد کوتاهی نمی کنند.
بیست وهشتمین یادواره شهدای سنگرساز بی سنگر استان های تهران و البرز روز پنجشنبه با حضور جمعی از خانواده های شهدا و ایثارگران و جانبازان درسالن دعای ندبه بهشت زهرا(س) برگزار شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین