|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۸
کد خبر: ۷۳۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷
معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان فسا گفت: بسیجیان فقط مردان میدان رزم نبودند بلکه در عرصه اخلاق و انسانیت نیز مفاهیم عالی انسانی را به خوبی معنا کردند و مردان بی ادعا، بیدار و هدفدار میدان شرف، شعور و شهامت هستند .
http://tadbirvaomid.ir/files/fa/news/1392/6/7/1672_313.jpgمحمد سمیع پور، روز پنجشنبه به مناسبت پنجم آذرسالروزتشکیل بسیج مستضعفان و گرامیداشت هفته بسیج در جمع بسیجیان و مسئولان شهرستان فسا اظهار داشت: بسیج از ابتکارات حضرت امام (ره) و از برکات انقلاب است و رسالت این نهاد ارزشی، پاسداری از آرمان های الهی و انسانی انقلاب و صیانت از دستاوردهای نظام است .
 
وی اظهار کرد: اساس و بنیان تفکر بسیجیان باید همچنان، خدا محوری و اخلاق مداری باشد تا الگویی برای همگان باشد و بتوانند در این لباس خدمت کنند .
 
فرماندار ویژه فسا گفت: با توجه به این که ترویج مکارم اخلاق فلسفه رسالت نبی مکرم اسلام (ص) است، همه بسیجیان باید با اخلاق حسنه و رفتار شایسته در جذب جوانان اهتمام ورزند .
سمیع پور ادامه داد: هفته بسیج، فرصت ارزشمندی است تا بار دیگر ارزش های حاکم بر تفکر بسیجی را مرور کنیم و به نسل جدید بشناسانیم .

شهرستان فسا در فاصله 130کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین