|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۷۳۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰
فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب برای مقابله با نفوذ دشمن در ابعاد مختلف گفت: بسیج طلاب روحانیون نقش کلیدی در مقابل نفوذ دشمن دارد.
http://tadbirvaomid.ir/files/fa/news/1392/6/7/1672_313.jpgسردار علی نصیری روز پنجشنبه در همایش بسیج طلاب و روحانیون استان تهران گفت: غرب به سرکردگی آمریکا بیش از گذشته تلاش دارد تا از فرصت به دست آمده از توافق برجام در ارکان و مراکز حساس نظام مخصوصا محل جولان فعالیت های جوانان نفوذ کند که این امر هوشیاری همه دلسوزان را می طلبد.

وی با بیان اینکه روحانیت مسوولیت سنگینی در تبیین حقایق توطئه دشمن برای جوانان دارند افزود: روحانیت، بسیج و سپاه به عنوان محورهای اصلی مبارزه با تهدیدات نرم دشمن، نسبت به بصیرت افزایی و شناخت لازم در خصوص حرکت برنامه ریزی شده دشمن تلاش های چشمگیر و مستمر فرهنگی را انجام می دهد.

نصیری گفت: بسیجیان و سپاهیان کشور آماده و گوش به فرمان فرمانده کل قوا هستند و همواره هوشیاری خود را در برابر نفوذ همه جانبه دشمن حفظ می کنند.

وی بر آمادگی سپاه بر کمک به دولت در جهت اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و افزود: مجموعه سپاه با استفاده از ظرفیت های داخلی و توانمندی های بالقوه مردم کارآفرین، تلاش دارد تا به اهداف مورد نظر معظم له در جهت افزایش تولید ملی و قطع وابستگی به خارج برسد.

همایش بسیج طلاب و روحانیون استان تهران همزمان با 5 آذر روز بسیج مستضعفین در سپاه سیدالشهدا(ع) تهران با حضور جمعی از طلاب و روحانیون بسیجی استان تهران و مسوولان این سپاه از جمله سردار نصیری فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) و حجت الاسلام ذوالنور مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه برگزار شد.

به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان در پنجم آذر 1358 به فرمان امام راحل، 29 آبان تا 6 آذر هفته بسیج نامگذاری شده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین