|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۱۳
کد خبر: ۷۳۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸
رئیس اداره منابع طبیعی گالیکش از وقوع آتش سوزی در سه نقطه دیگر از عرصه های جنگلی این شهرستان طی امروز پنجشنبه خبر داد.
http://tadbirvaomid.ir/files/fa/news/1392/6/7/1672_313.jpgنخستین آتش سوزی ساعت شش صبح در منطقه 'دکل روستای تنگراه'، دومین آتش سوزی ساعت 11 در روستای 'صادق آباد' و سومین آتش سوزی ساعت 11:30 در روستای 'پاسنگ بالا' این شهرستان رخ داد.
وی گفت: با اطلاع از این آتش سوزی ها که متاسفانه عامل انسانی در آن نقش داشته است، بلافاصله نیروهای منابع طبیعی و مردمی در محل حاضر و به اطفای آن پرداختند.
ممشلو با بیان این که هر سه مورد آتش سوزی در کمتر از نیم ساعت توسط نیروهای امدادی اطفاء شد، اضافه کرد: در مجموع 250 مترمربع از جنگل های سه منطقه فوق دچار خسارت شد.
عصر دیروز نیز یک فقره آتش سوزی در بخشی از عرصه های منابع طبیعی در محدوده روستای 'آقمیش' بخش لوه گالیکش رخ داد که با تلاش نیروهای امدادی و منابع طبیعی پس از چند ساعت مهار شد.
مسئول روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست گلستان نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از وقوع یک فقره آتش سوزی در محدوده پارک ملی گلستان خبر داد و گفت: این آتش سوزی ساعت سه صبح امروز رخ داد که با تلاش نیروهای امدادی پس از چند ساعت به طور کامل مهار شد.
احمد دباغبان افزود: بر اثر این آتش سوزی 4 تا 5 هکتار از علفزارها و درختچه های حاشیه پارک ملی گلستان خسارت دید.
شهرستان گالیکش با جمعیت تقریبی 60 هزار نفر در شرق استان گلستان واقع است و پارک ملی گلستان و جنگل های لوه از منابع طبیعی حوزه این شهرستان به شمار می رود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین